Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Prøv å kjøp en sjokolade..så legger du den i fryseren og kjenn så jævlig godt det er at sjokoladen smelter på tunga :love:

Smelter? Har flere ganger tatt en sjokolade rett ut av kjøleskapet. Den er stein hard og den er ikke behaglig å tygge på. Jeg bryer meg ikke om den smelter, jeg vil bare ha en god sjokolade.

neei . jeg liker den best når den er et sted midt i mellom

Fint. Da er vi i samme båt :)

Glemmer aldri langrennstur i skogen med kald kvikklunsj i sekken  :love:

Og kakao.

Det var tider det.

Jeg kan overleve med kald kvikklunsj siden den nesten bare er kjeks.

*rekke opp hånda*

Din sviker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
serri, du er så emo for tiden at det er nesten kvalmt, Demille. Du aner ikke hvor bra du har det :p

7902261[/snapback]

Jeg får lov. Jeg får ikke lenger kosen jeg fikk før. :(

..Men ok :D Jeg skal ikke gi emoinntrykk. Livet er heerlig, jeg skjønner matta (takket være Knut Erik) Venene mine er kjempekos, og det er snart hælj.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg får ikke lenger kosen jeg fikk før. :(

7902293[/snapback]

stdoooor klæm! :love:

Demille skal ha mer kos Mrleftfield :)

7902322[/snapback]

jeg har en jeg kan klemme og en som kan klemme meg. So, im happy. Til og med når jeg var på mitt verste i deppe perioder, har jeg aldri vært like "JEG TRENGER KOS!" og nesten bedt folk om å kose.

Lenke til kommentar
jeg har en jeg kan klemme og en som kan klemme meg. So, im happy. Til og med når jeg var på mitt verste i deppe perioder, har jeg aldri vært like "JEG TRENGER KOS!" og nesten bedt folk om å kose.

7902342[/snapback]

Omg, så er ikke jeg noe seriøst i innleggene mine i SO. Jeg trodde du av alle hadde skjønt det..

Men greit, om det plager deg såå mye kan jeg slutte :roll: gah.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...