Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvsagt ikke, hvis du sender 50 SMSer i måneden, men hvis du ikke klarer det regnestykket selv, kunne du jo vel så greit hatt kontantkort.

7399534[/snapback]

Blah. Kontantkort meg opp-etter tarmen.

Dyrt å ringe da. Jeg ringer mer enn jeg sender meldinger. Kjøpte meg ny telefon tidlig i September og har per dags dato sendt 993 sms. Da er det ikke mye verdt det for min del.

Lenke til kommentar

Sender ca 200 mld om dagen, så jeg tjener uansett på det, betaler ikke så mye regninger selv, mamma å pappa betaler det meste, selv om de sier, nå syns jeg at du skal betale en regning, så roter jeg rundt i bunka med regninger som er mine og finner fram den minste og sier, den betaler jeg! Så er de fornøyde hehe

Lenke til kommentar
Hahaha, du er så ufattelig drøy ^^
Samt at alle slitsomme damer har begynt å tatt hintet. Samt at jeg ba eksen min stikke til helvette å la meg være.

7399522[/snapback]

Det er ikke drøyt. Det er jo sant. Ei jeg var på for ei stund siden, sender meldinger hele tiden. *Gladpådu* *Kosepådu* *Klempådu*. Så vil jeg ikke være frekk så svare *dødpådu*. Så da later jeg heller som ingenting.

Så har jeg sagt at jeg har en jente i kikkerten :)

Så har vi ei fra en tidligere fest som viste interesse. Hun sender meldinger å avslutter hver melding med "Fuckin' A". Veit ikke åssen jeg skal tolke det. Men jeg husker at jeg sa det hele kvelden, å hu ble veldig fasinert over det.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Sender ca 200 mld om dagen, så jeg tjener uansett på det, betaler ikke så mye regninger selv, mamma å pappa betaler det meste, selv om de sier, nå syns jeg at du skal betale en regning, så roter jeg rundt i bunka med regninger som er mine og finner fram den minste og sier, den betaler jeg! Så er de fornøyde hehe

7399581[/snapback]

Må være deilig og ha det sånn..

Lenke til kommentar
200 meldinger om dagen? WOW!

7399590[/snapback]

Ikke vanskelig det..

7399618[/snapback]

Tenk over det. Hvor mange timer jobber du, og hvor mange timer sover du? Sett at du sover 6 timer og jobber/er på skolen 5 (i snitt i uka). 17 timer kan du sende hele tiden, 5 timer sender du litt av og til. Si 20 meldinger de 5 timene du jobber/er på skolen (hvilket er å ta hardt i). Da må du sende 10 i timen resten av døgnet. Det er MYE!!

Lenke til kommentar
Tenk over det. Hvor mange timer jobber du, og hvor mange timer sover du? Sett at du sover 6 timer og jobber/er på skolen 5 (i snitt i uka). 17 timer kan du sende hele tiden, 5 timer sender du litt av og til. Si 20 meldinger de 5 timene du jobber/er på skolen (hvilket er å ta hardt i). Da må du sende 10 i timen resten av døgnet. Det er MYE!!

7399630[/snapback]

Jeg har i hvert fall ikke tid til det. En gjør jo så mye anna! :p

Lenke til kommentar

7399630[/snapback]

Prøv å ha eksen min som kjæreste da. Man blir kalt stille om man ikke sender en melding hvert kvarter.

Lenke til kommentar
Prøv å ha eksen min som kjæreste da. Man blir kalt stille om man ikke sender en melding hvert kvarter.

7399659[/snapback]

Kjenner til det! Spesielt vis det er en sjalu kjæreste/ex, Hva holder du på med siden u ikke svarer? Roter du med noen? har du sex? er du ikke gla i meg lengre?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...