Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er KittyCat en jente? :cry:

7901051[/snapback]

Nå gliste jeg litt for meg selv.

7901053[/snapback]

KittyCat er jo det hotteste kallenavnet der ute. Finnes ikke noe mer fluffy enn det. Det står det respekt av.

Skjønt, ikke såå mye om det er en jente.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe valg egentlig. Har noen krav jeg faktisk er pålagt å fullføre:

Løp: 3 km. / 14.30 min.

Bære: 70 Kg. menneskedukke opp to etg, bytte dokke og bære ned igjen.

Kroppshevinger: 10 stk. med bom mot brystkasse

7900942[/snapback]

Noe sier meg at dukken er det tyngste. Men er 3Km kravet i skogsterreng eller flatt "gymsal"-terreng? :hmm:

7901062[/snapback]

Der spør du om noe, jeg er faktisk ikke helt sikker. Jeg vil tro at det er på bane.. men har ikke sjekket akkurat dette. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Wtf. Mobilen min har stilt seg inn på en sinnsyk japan-ringetone som jeg ikke får bort.

LOL

7901075[/snapback]

Skal ikke se bort ifra at de prøver å hjernevaske deg! Ringetonen kommer til å legge seg på underbevistheten og sakte, men sikkert, gjøre deg gal.

SirSlask:

Du er ikke den eneste. Har ganske lyst på dame selv. Nå gjenstår det bare å finne en dame som vil ha meg.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke sjåfører og det du kaller "baksetemann", i dag finnes det bare noe som kalles ambulansearbeidere. :) Ambulansearbeidere arbeider 50% med pasient og 50 % som fører. "Ambulansesjåfører" finnes altså ikke, deres tid var over for 30 år siden.

Utdanningen jeg driver med, altså for å bli ambulansearbeider og er en akuttsykepleier-lik utdanning. For min del verdens beste yrke! ;)

7901065[/snapback]

Pardon me for manglene kunnskaper om ambulansearbeideryrket, ambulansekjøring generelt og utdanningen de gjennomgår. :p

De spør alltid meg om noen kan kjøre meg til sykehuset, så jeg har aldri kjørt ambulanse. :cry:

:hmm: Det betyr vel egentlig at jeg ikke har trengt det noen gang, så egentlig bør jeg vel være glad og fornøyd.

Lenke til kommentar
Skal jeg og du nettkose oss på msn?!  :dribble:

7901084[/snapback]

Yeah..bring it on! :wee:
Tror jeg må finne meg en dame, jeg sikler over RPP-bilder :dontgetit:

7901095[/snapback]

Men kjære deg..det har man da gjort i mange herrens år allerede :ermm:

7901122[/snapback]

For noen går det til et nivå der det blir usunt. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.