Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg ny tlf med non-stop for nøyaktig en uke siden...har sendt 1500 mld :p Tror dere jeg sparer litt elelr? Hadde kontant kort før hehe

7399396[/snapback]

Haha, samme med meg.

Har Non-stop. Sender i perioder uffatelig mange meldinger. Men nå har jeg begynt å gå lei. Samt at alle slitsomme damer har begynt å tatt hintet. Samt at jeg ba eksen min stikke til helvette å la meg være.

Lenke til kommentar
Liker alle her meg, untatt megselv eller? :p

7399311[/snapback]

Ja ;)

Jeg kjøpte meg ny tlf med non-stop for nøyaktig en uke siden...har sendt 1500 mld :p Tror dere jeg sparer litt elelr? Hadde kontant kort før hehe

7399396[/snapback]

Jeg har SMSmania, og jeg sparer masse. Hurra for gratis meldinger :wee:

Lenke til kommentar

7399396[/snapback]

Haha, samme med meg.

Har Non-stop. Sender i perioder uffatelig mange meldinger. Men nå har jeg begynt å gå lei. Samt at alle slitsomme damer har begynt å tatt hintet. Samt at jeg ba eksen min stikke til helvette å la meg være.

7399436[/snapback]

Hahaha, du er så ufattelig drøy ^^

Samt at alle slitsomme damer har begynt å tatt hintet. Samt at jeg ba eksen min stikke til helvette å la meg være.

Lenke til kommentar
Snart 18 år og betaler ikke telefon(mis/for)bruket ditt selv?

7399519[/snapback]

(Hysj, jeg er liitaaaa!)

Menja, uhm. Jeg har vært arbeidsledig siste månedene, så mamma har betalt sia.. august? Hu va lei av at jeg aldri hadde peng på kortet. Jobber igjen nå, though. Så etter lønning blir jeg å betale sjøl igjen.

Det er så jævlig verdt det.

7399524[/snapback]

Word! :wee:

SnittLeif: Folks behov er forskjellig. Om en ikke sender masse meldinger, er jo SMSmania lite vits :)

Lenke til kommentar
Det er så jævlig verdt det.

7399524[/snapback]

Det syns ikke jeg det var når jeg hadde det

7399528[/snapback]

Selvsagt ikke, hvis du sender 50 SMSer i måneden, men hvis du ikke klarer det regnestykket selv, kunne du jo vel så greit hatt kontantkort.

7399534[/snapback]

Men når du sender 25+ per dag blir det verre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...