Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er vel generelt en størrelse, vanligvis. Hvertfall av det merket jeg har nå da. Det er vel sikkert for å kompansere for at folk har forskjellige lengder på halsen sin

7899960[/snapback]

Der jeg kjøper finnes det i flere str. Og hva har hals med saken å gjøre?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, jeg leker dum.
Lenke til kommentar
De er vel generelt en størrelse, vanligvis. Hvertfall av det merket jeg har nå da. Det er vel sikkert for å kompansere for at folk har forskjellige lengder på halsen sin

7899960[/snapback]

Der jeg kjøper finnes det i flere str. Og hva har hals med saken å gjøre?

Ja, jeg leker dum.

7899968[/snapback]

Vet du ikke det at lengden på halsen påvirker lengden på g-strengen?

Vet du hva? Jeg vet det
Lenke til kommentar
Da har en opplevd hvordan det er å være involvert i en bussulykke...

7899487[/snapback]

Jaha? Hva har skjedd?

7899529[/snapback]

Vel den kjørte ut i ganske høy fart, plutselig tok veien tak, bussen hadde 1-2 sekund med litt vingling, før den føk ut mot høyre og rett ned i all snøen på jordet. Jeg satt fremst på venstre side, så jeg landet helt nederst i trappen ved den fremste døren med både min og bussjåførens sekk under meg. Var vel jeg som opplevde den verste trøkken. Ikke kom vi oss ut heller, for snøen var så dyp og sperret for døren, tok masse bilder kan laste opp senere.

7899660[/snapback]

Vi kjørte på en annen bil i siden en gang med skolebussen... Hadde det vært noen på passasjersiden hadde han/hun vært rimellig most :S

Lenke til kommentar
Vet du ikke det at lengden på halsen påvirker lengden på g-strengen?

Vet du hva? Jeg vet det

7899985[/snapback]

Really?! :ohmy: Hva du kan! Det skal jeg tenke på neste gang jeg kjøper g-streng.

Bra.

Er ikke du en intellegent pike da?

7899990[/snapback]

Jo. Men jeg elsker å være teit.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Vel, jeg setter nå virkelig pris på en god bok. Jeg syntes litt synd på folk som ikke får til å lese, egentlig. Det er noe jeg unner alle i hele verden.

Holder på med Bjørneboe - Bestialitetens Historie, så skal jeg bite meg løs på "En guide til Marxisme" (sitatsamling), og så skal jeg tilbake til bjørneboe med samlingen "Dikt".

Ojsann. Det var ferdig all lesingen som skal foregå i februar. Faen ta at jeg jobber på bokhandel. Det kommer til å gå rett til helvete. Har jobbet EN dag, og allerede funnet dritmye å bruke lønnen på xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...