xD^^ Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Sånne bilar og båtar? Fra Haljden? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 ARGH! Faar en lyst til aa drepe deg naar du skriver slik. 7899926[/snapback] Fjortiser for teh win. 7899952[/snapback] Ah, fucking bastard. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 De er vel generelt en størrelse, vanligvis. Hvertfall av det merket jeg har nå da. Det er vel sikkert for å kompansere for at folk har forskjellige lengder på halsen sin 7899960[/snapback] Der jeg kjøper finnes det i flere str. Og hva har hals med saken å gjøre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg leker dum. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Ah, fucking bastard. 7899965[/snapback] Jeg er så ooooooond! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 De er vel generelt en størrelse, vanligvis. Hvertfall av det merket jeg har nå da. Det er vel sikkert for å kompansere for at folk har forskjellige lengder på halsen sin 7899960[/snapback] Der jeg kjøper finnes det i flere str. Og hva har hals med saken å gjøre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg leker dum. 7899968[/snapback] Vet du ikke det at lengden på halsen påvirker lengden på g-strengen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vet du hva? Jeg vet det Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Da har en opplevd hvordan det er å være involvert i en bussulykke... 7899487[/snapback] Jaha? Hva har skjedd? 7899529[/snapback] Vel den kjørte ut i ganske høy fart, plutselig tok veien tak, bussen hadde 1-2 sekund med litt vingling, før den føk ut mot høyre og rett ned i all snøen på jordet. Jeg satt fremst på venstre side, så jeg landet helt nederst i trappen ved den fremste døren med både min og bussjåførens sekk under meg. Var vel jeg som opplevde den verste trøkken. Ikke kom vi oss ut heller, for snøen var så dyp og sperret for døren, tok masse bilder kan laste opp senere. 7899660[/snapback] Vi kjørte på en annen bil i siden en gang med skolebussen... Hadde det vært noen på passasjersiden hadde han/hun vært rimellig most :S Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Der jeg kjøper finnes det i flere str. Og hva har hals med saken å gjøre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg leker dum. 7899968[/snapback] Spøken din er så dum at ingen skjønner den. Er ikke du en intellegent pike da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 De er vel generelt en størrelse, vanligvis. Hvertfall av det merket jeg har nå da. Det er vel sikkert for å kompansere for at folk har forskjellige lengder på halsen sin 7899960[/snapback] Ser for meg at strenger er jævlig tunge å bytte på bass.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Vet du ikke det at lengden på halsen påvirker lengden på g-strengen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vet du hva? Jeg vet det 7899985[/snapback] Really?! Hva du kan! Det skal jeg tenke på neste gang jeg kjøper g-streng. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bra. Er ikke du en intellegent pike da? 7899990[/snapback] Jo. Men jeg elsker å være teit. Endret 8. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Hva skjer her da? Jeg posta i RPP, vis noen lurte Jeg har nå vært teknisk død i 2 minutter.. det er jeg sikker på, tror jeg skal opperere i løpet av denne mnd.. håper det Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Hva skjer her da? Jeg posta i RPP, vis noen lurte 7900006[/snapback] OMGOMG! Lettkledde bilder. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 OMGOMG! Lettkledde bilder. 7900019[/snapback] Ja, jeg måtte bare.. Kanskje jeg skulle putta i spoiler Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, jeg måtte bare.. Kanskje jeg skulle putta i spoiler 7900025[/snapback] Gratulerer. Du fikk dratt meg over i en midlertidig homofil tilstand. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Nei! ikke gjør det. du er alt for hawt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Alle gutter er invitert hjem til meg Teit å blande norsk og engelsk Endret 8. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Alle gutter er invitert back home to my place Drinks on the house? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Vel, jeg setter nå virkelig pris på en god bok. Jeg syntes litt synd på folk som ikke får til å lese, egentlig. Det er noe jeg unner alle i hele verden. Holder på med Bjørneboe - Bestialitetens Historie, så skal jeg bite meg løs på "En guide til Marxisme" (sitatsamling), og så skal jeg tilbake til bjørneboe med samlingen "Dikt". Ojsann. Det var ferdig all lesingen som skal foregå i februar. Faen ta at jeg jobber på bokhandel. Det kommer til å gå rett til helvete. Har jobbet EN dag, og allerede funnet dritmye å bruke lønnen på xD Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, jeg måtte bare.. Kanskje jeg skulle putta i spoiler 7900025[/snapback] Noooo Gratulerer. Du fikk dratt meg over i en midlertidig homofil tilstand. 7900032[/snapback] Men.. Du er ikke slik jeg trodde Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Men ingen er hawtere enn NorthGarden Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Drinks on the house? 7900047[/snapback] Drinker er gratis, til og med GHB'n jeg putter oppi! Vent... det skulle jeg ikke sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg