Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Nei nå hopper jeg i dusjen og håper jeg blir litt bedre av det. Å sitte med forkjølelse hele dagen er ikke gøy, og når du tidligere på dagen var så dårlig at tanken på en dusj var veldig frastøtende..

Ja da ender man i mitt tilfelle opp med en syk, nerd som føler seg som et godt brukt offentlig toalett ;) ...

Håper at jeg etter dusjen bare føler meg som en syk nerd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bergensk er irriterende, mens nordlandsk kan gi deg hjernekreft.

Den eneste dialekten som gjelder er halling.  :cool:

7899417[/snapback]

Nå tror jeg jeg skal gi deg warning for toskete meninger :wee:

Gjoer det, saa faar vi se hvor mange timer du overlever. :wee:

Ooohh. What are you going to do? Kill me, you son of a bitch? :p

7899449[/snapback]

Yo my momma is a bad bitch man, and shes gonna kick yo ass fo sure.

Jeg skal ikke gjøre noe, men nordlendinger finnes overalt og en av dem vil få kloa i deg. Jeg regner med at det er det som har skjedd allerede, og at dine motforestillinger mot dialekten kommer av vonde, ydmykende minner. :p

7899474[/snapback]

Hey, fuck you bitch. :mad:

Haha, neida. Har bare hatt noen (mange) diskusjoner med fjortiser fra Harstad siden jeg ikke liker dialektskriving. Saa jeg har funnet ut at jeg ikke liker fjortiser fra Harstad. Det er alt. :)

Lenke til kommentar
Haha, neida. Har bare hatt noen (mange) diskusjoner med fjortiser fra Harstad siden jeg ikke liker dialektskriving. Saa jeg har funnet ut at jeg ikke liker fjortiser fra Harstad. Det er alt.  :)

7899497[/snapback]

Haha, fjortisser er nå irriterend euansett hvor de kommer fra. :hrm:

Og jeg kan tenke meg at de skriver slik: "Hærregud, æ sa lizzm te han atte det var så jævli dumt jort a han, men han høre ju fan ikkje ka æ seie azz. Skikli skutt i hævve, seriøst azz" Det hadde vel gjort de fleste lei. :p

Lenke til kommentar
Haha, neida. Har bare hatt noen (mange) diskusjoner med fjortiser fra Harstad siden jeg ikke liker dialektskriving. Saa jeg har funnet ut at jeg ikke liker fjortiser fra Harstad. Det er alt.  :)

7899497[/snapback]

Haha, fjortisser er nå irriterend euansett hvor de kommer fra. :hrm:

Og jeg kan tenke meg at de skriver slik: "Hærregud, æ sa lizzm te han atte det var så jævli dumt jort a han, men han høre ju fan ikkje ka æ seie azz. Skikli skutt i hævve, seriøst azz" Det hadde vel gjort de fleste lei. :p

7899576[/snapback]

Marley: Nei, vanligvis ber foreldre deg forlate huset... :dontgetit:

Evil-Duck: Man kan da kjøre opp i snø! :)

Lenke til kommentar
Da har en opplevd hvordan det er å være involvert i en bussulykke...

7899487[/snapback]

Jaha? Hva har skjedd?

7899529[/snapback]

Vel den kjørte ut i ganske høy fart, plutselig tok veien tak, bussen hadde 1-2 sekund med litt vingling, før den føk ut mot høyre og rett ned i all snøen på jordet. Jeg satt fremst på venstre side, så jeg landet helt nederst i trappen ved den fremste døren med både min og bussjåførens sekk under meg. Var vel jeg som opplevde den verste trøkken. Ikke kom vi oss ut heller, for snøen var så dyp og sperret for døren, tok masse bilder kan laste opp senere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...