multisync Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 oO Nå fikk jeg en veldig trang til å legge meg å lese Anne Cath. Vestlys "Aurora på Hurtigruten" og "Aurora i Fabelvik" 7899358[/snapback] enda gladere for at jeg ikke er deg :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skulle gjerne ha fortsettet med ordslengigen, men du vet hvor det fører til De jævla sloghore! 7899341[/snapback] Med at jeg vinner ja? Faen, jeg glemte personalmøte i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 multisync, ja jeg og. Det holder lenge med én av meg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ka farsken? E d nån som har törrfesk å gi mä? : -D 7899339[/snapback] Æ gir da faen ikkje bort tørrfesken min! Den ska æ ha sjøl som filmsnacks te lørdan 7899348[/snapback] Ikke si vi har begynt aa skrive paa dialekt her ogsaa? Jeg hater det saa utrolig sterkt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Med at jeg vinner ja? Eller at det bare blir spam? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Æ gir da faen ikkje bort tørrfesken min! Den ska æ ha sjøl som filmsnacks te lørdan 7899348[/snapback] Ikke si vi har begynt aa skrive paa dialekt her ogsaa? Jeg hater det saa utrolig sterkt 7899377[/snapback] En ting må du bare ha klart for deg: Nordlandsdialekten er tillatt overalt. Capiche? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Faen, jeg glemte personalmøte i dag 7899372[/snapback] Hvor har du lyst å jobbe?.. Siden du sa du hata jobben din istad=/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) En ting må du bare ha klart for deg: Nordlandsdialekten er tillatt overalt. Capiche? 7899393[/snapback] Nordlandsdialekten suger hardt og burde blitt forbudt av den norske stat. Edit: Jeg kan ikke quote! Endret 8. februar 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nja, jeg vil si at det gjelder mer for bergensk enn nordlandsk... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 De insisterte òg, så greit for meg. Gratis mat på vei hjem. 7897823[/snapback] Haha. Så det var deg? Jeg var på samme sesjon nemlig, fete briller du har. Jeg var han som satt med VG. 7898444[/snapback] Hyl, noen har sett meg! Fete briller? I see no logic in that. Kan ikke huske noen med VG, jeg. Nei vent. Øh, satt du ytterst på bordet mot døra når vi ventet på å komme inn til han legeassistenten? 7898617[/snapback] Jeg var ikke i samme gruppe som deg. Jeg satt med VG på stolen i gangen ved majoren og han som stilte spm om utholdenhet etc. Jeg hadde lue på meg og sort jakke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvor har du lyst å jobbe?.. Siden du sa du hata jobben din istad=/7899396[/snapback] Kunne tenke meg å jobbe i barnehage igjen faktisk.Men...tja..er ikke så godt betalt at det gjør noe.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nja, jeg vil si at det gjelder mer for bergensk enn nordlandsk... 7899406[/snapback] Bergensk er irriterende, mens nordlandsk kan gi deg hjernekreft. Den eneste dialekten som gjelder er halling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Pff. Du tar helt feil. De eneste dialektene som gjelder er bredt sognemål fra Solund og stavangersk ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kunne tenke meg å jobbe i barnehage igjen faktisk.Men...tja..er ikke så godt betalt at det gjør noe.. 7899414[/snapback] Liker du barn? Så søtt 1881 er da ikke så værst, om du begynner å bli lei av å snakke med Luchy kan jeg ringe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nordlandsdialekten suger hardt og burde blitt forbudt av den norske stat. Edit: Jeg kan ikke quote! 7899400[/snapback] Du burde nok holde deg i statene ja, din halvdøve quotetomsing. ... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Pff.Du tar helt feil. De eneste dialektene som gjelder er bredt sognemål fra Solund og stavangersk ^^ 7899421[/snapback] Sognemaal funker. Men Halling slaar den rett ned til helvete. Stavangersk er umulig aa forstaa, og burde ogsaa avskaffes. Nordlandsdialekten suger hardt og burde blitt forbudt av den norske stat. Edit: Jeg kan ikke quote! 7899400[/snapback] Du burde nok holde deg i statene ja, din halvdøve quotetomsing. ... 7899439[/snapback] Ooohh. What are you going to do? Kill me, you son of a bitch? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bergensk er irriterende, mens nordlandsk kan gi deg hjernekreft. Den eneste dialekten som gjelder er halling. 7899417[/snapback] Nå tror jeg jeg skal gi deg warning for toskete meninger Liker du barn? Så søtt 1881 er da ikke så værst, om du begynner å bli lei av å snakke med Luchy kan jeg ringe 7899434[/snapback] Vel, jeg har jobbet i barnehage i 7mnd så jeg vet litt om det =) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Heter det ikke nordlening, og ikke nordlandsk? btw: Samisk ruler hardt! Og hvor blir det av deg Luchy? Vi skal jo planlegge et stort spam angrep! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ooohh. What are you going to do? Kill me, you son of a bitch? 7899449[/snapback] Yo my momma is a bad bitch man, and shes gonna kick yo ass fo sure. Jeg skal ikke gjøre noe, men nordlendinger finnes overalt og en av dem vil få kloa i deg. Jeg regner med at det er det som har skjedd allerede, og at dine motforestillinger mot dialekten kommer av vonde, ydmykende minner. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Da har en opplevd hvordan det er å være involvert i en bussulykke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg