Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge dette går ut over eleven selv, så har den eleven retten til å velge selv. Jeg forstår absolutt problemet, men (og jeg vet hvor stor motstander du er av dette^^) religion har et særskilt sted i dette og de aller fleste samfunn, og selv vi ikke-troende må respektere at noen mennesker ikke ser på det som et valg. Hvis det ikke er noen måte for læreren og eleven å tilpasse seg situasjonen slik at utdanningen kan foregå som normalt, så er det veldig synd, men vi kan ikke ofre friheten vår grunnlov er basert på.

7897186[/snapback]

Vel, norsk lov er også basert på demokrati der det norske befolkningen har rett til å ha noe å si om saken. Jeg mener at norsk lov endres mener jeg, iallefall la folket få bestemme om dette for vi lever i en demokratisk stat..(selv om det av og til ikke føles slik..)
Lenke til kommentar
Vel, norsk lov er også basert på demokrati der det norske befolkningen har rett til å ha noe å si om saken. Jeg mener at norsk lov endres mener jeg, iallefall la folket få bestemme om dette for vi lever i en demokratisk stat..(selv om det av og til ikke føles slik..)

7897331[/snapback]

Fysj, nei. Hvis vi hadde et ekte demokrati hadde FrP styrt landet. Folk flest er idioter som ikke har utdannelsen til å forstå økonomi, likevel lar vi folket bestemme hvem som skal bruke pengene våre. Hvordan har det seg at ikke har en utdannelse i økonomi, men ble finansminister?

 

 

Nei, vettuhva, når det norske flertallet mener at de mest grunnleggende rettighetene, fastslått av FN, bør fjernes, da er det på tide å innføre et fornuftig diktatur. Jeg er for øvrig arbeidsledig for tiden, så det er bare å sende PM.

Lenke til kommentar
Fysj, nei. Hvis vi hadde et ekte demokrati hadde FrP styrt landet. Folk flest er idioter som ikke har utdannelsen til å forstå økonomi, likevel lar vi folket bestemme hvem som skal bruke pengene våre. Hvordan har det seg at ikke har en utdannelse i økonomi, men ble finansminister?

 

 

Nei, vettuhva, når det norske flertallet mener at de mest grunnleggende rettighetene, fastslått av FN, bør fjernes, da er det på tide å innføre et fornuftig diktatur. Jeg er for øvrig arbeidsledig for tiden, så det er bare å sende PM.

7897354[/snapback]

Jeg mener forsatt at et slikt forbud bør tillates. Når det kommer til så fundamentale ting som vårt samfunn er basert på, utdanning, så bør det faktisk settes ned et slik forbud.

 

Hadde du gått inn i klasserommet med en finnlandshette ville du da få lov til å hatt den på deg? Nops, du hadde blitt bedt om tatt den av deg med en gang eller kastet ut. Kunne faktisk ha vært et forsøk som jeg kunne ha lyst til å se gjennomført egentlig..hvordan lærerne hadde kommet til å reagere og hvilke reaksjoner man hadde møtt.

Noen som går skole som har lyst til å gjøre dette for meg og prøve dette ut i teorien? Hvis så, så hadde jeg ha vært eeeeevig takknemlig!

 

 

Shikaru: Det er et bilde av min ex og meg.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Noen som går skole som har lyst til å gjøre dette for meg og prøve dette ut i teorien? Hvis så, så hadde jeg ha vært eeeeevig takknemlig!

 

Shikaru: Det er et bilde av min ex og meg.

7897416[/snapback]

Går på høyskole nå, og tror faktisk enkelte av foreleserne kun hadde sett rart på meg. VGS/u.skole derimot.. :evil: Noen må absolutt prøve det.

 

Bilde av eksen på serveren er vel ikke sunt b-real? Jeg mener, hvis du er avhengig av å kunne se på bildet uansett hvor du er i verden, og alltid må ha det tilgjengelig... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...