Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Fritimer kan være morsomme dem, hvis man har noe gøy i gjøre. I våre fritimer spilte vi Zataka. Den veldig latterlig tysk spill der 6 spillere kunne kjøre rundt med sånne streker/slanger/whatever og prøve å overleve lengst.

7896811[/snapback]

Nja, har spilt Achtung som vi kaller det vi og, men det er bare jeg og noen andre tølpere som har fritime nå. Resten har andre timer jeg ikke har. Så jeg er temmelig alene på et datarom. :(

7896888[/snapback]

pr0n + wank = :thumbup:

SteffyPants:

Answer 2 of the following questions. Your answers should be 400-600 words in length.

1. What made the balance of power system and effective way of organizing international relations and why did it eventually fail?

2. Describe the ways in which the Treaty of Versailles led to problems in Inter-War international relations.

3. What was the nature of the Inter-War Totalitarian threat?

4. In what ways did the Cold War represent a balance of terror?

:wallbash:

7896892[/snapback]

Jeg kunne ha svart på spørsmål 4 og 2 hadde jeg ikke vært sjuk.

Svarte på noe lignende for et par måneder siden :p

Hei DaXoN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fritimer kan være morsomme dem, hvis man har noe gøy i gjøre. I våre fritimer spilte vi Zataka. Den veldig latterlig tysk spill der 6 spillere kunne kjøre rundt med sånne streker/slanger/whatever og prøve å overleve lengst.

7896811[/snapback]

Nja, har spilt Achtung som vi kaller det vi og, men det er bare jeg og noen andre tølpere som har fritime nå. Resten har andre timer jeg ikke har. Så jeg er temmelig alene på et datarom. :(

7896888[/snapback]

Vi sa Achtung vi og, men siden spillet egentlig heter Zataka sa jeg det sånn at man ville kjenne det igjen.

Greia var at det var nok fra bare klassen min til å spille det :)

Lenke til kommentar

Bah, alle de gode trådene blir stengt. Ny regel; hvis off-topic er mer interessant enn on-topic, så skal topic endres.

mushi: Han var på Letterman i går, ganske interessant intervju. Han er en konservativ, pysete, politisk korrekt dust, men han hadde ihvertfall selvironi, og det må en respektere.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Da la man seg igjen.

Natta SO ^^

mushi: Innse det, Dr. Phil er FÆL! Og svært irriterende og ignorant.

edit: DJ_Dark, -8 bare? Prøv -22 du.

Da er det kaldt å gå ut da.

7896968[/snapback]

Jeg gikk ut i t-skjorte i -40 en gang oppe ved Tynset. Da var det så kaldt at det ikke føltes kald mer :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...