Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fritimer er generelt sett kjedelige.

Enten kommer man seg ikke hjem, ellers så får man ikke sove, eller man kommer seg hjem, sovner og glemmer å komme tilbake.

7896783[/snapback]

Eller så skal man liksom øve til en prøve som er i økta rett etterpå. :whistle:

7896795[/snapback]

Hæ?

Øve? Prøve? Hva våser du om? :p

 

Aldri hørt om ^^

Lenke til kommentar

Fritimer kan være morsomme dem, hvis man har noe gøy i gjøre. I våre fritimer spilte vi Zataka. Den veldig latterlig tysk spill der 6 spillere kunne kjøre rundt med sånne streker/slanger/whatever og prøve å overleve lengst.

 

Det beste var da vi spilte og datadama kom inn og sa vi måtte slutte med en gang hvis ikke tok hun internetten. Vi fortsatt og hun skrudde den av, og vi fortsatte siden det ikke er på nettet. Med andre ord, hele skolen mista nettet fordi vi spilte det og skrek høyt osv.

Lenke til kommentar

Termometer, ja, jeg har ikke vært hjemme fra skolen grunnet sykdommen på noen år selv :p

 

Men jeg er maks flink! :(

 

Fikk meg til slutt opp og over gulvet (som egentlig var ganske varmt) og bort til ovnen og hadde på mer ved.

Da jeg skulle ha igjen, glemte jeg meg, og tok i et stykk brennhett lokk og nå gjør det veldig vondt i fingrene mine...

 

Det å være sjuk sløver sansene gitt. :no:

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/08/491319.html  <- Endelig noe fornuftig i dagbladet på leeenge lenge.

Fatter ikke hvorfor et slik forbud ikke har blitt satt for lenge siden egentlig.

7896871[/snapback]

Antageligvis fordi det er tåpelig å påstå at vesten er et sted hvor alle skal være fri til å gjøre det de vil så lenge det ikke skader andre, og at vi derfor er en motpol til midt-østens arkaiske og utdaterte regler, for deretter å begynne å forby klesplagg. Det er som å si "vi er ikke rasistiske, sånn som de forbanna pakkisene i Irak", det er bare å skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar
Fritimer kan være morsomme dem, hvis man har noe gøy i gjøre. I våre fritimer spilte vi Zataka. Den veldig latterlig tysk spill der 6 spillere kunne kjøre rundt med sånne streker/slanger/whatever og prøve å overleve lengst.

7896811[/snapback]

Nja, har spilt Achtung som vi kaller det vi og, men det er bare jeg og noen andre tølpere som har fritime nå. Resten har andre timer jeg ikke har. Så jeg er temmelig alene på et datarom. :(

Lenke til kommentar

SteffyPants:

 

Answer 2 of the following questions. Your answers should be 400-600 words in length.

 

1. What made the balance of power system and effective way of organizing international relations and why did it eventually fail?

2. Describe the ways in which the Treaty of Versailles led to problems in Inter-War international relations.

3. What was the nature of the Inter-War Totalitarian threat?

4. In what ways did the Cold War represent a balance of terror?

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...