Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Astrid? Du svarte ikke på meldinga mi :p Finni ut hva du skal for no? For jeg lurer på tur om dere ikke tar turen.

7399103[/snapback]

Jeg veit jeg ikke har svart på den. Jeg viste ikke helt svaret, så jeg unngikk meldingen din. :wee: Var ikke meninga. Våkna for en halvtime siden. Nevnte det bare for pekki igår, men vi kommer hvis vi får låne bil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor blir hun sint?

7399134[/snapback]

Fordi du kalte henne bestemor...?

Hun er jo ikke 45 engang :p

Dessuten ville det vært en fornermelse mot meg også, for det betyr at jeg er gravid. Noe jeg håper jeg for guds skyld ikke er.

7399141[/snapback]

Jeg skrev feil ffs! Jeg er trøtt :p Så feilen med en gang jeg trykte på "post"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Noe jeg har lurt på er: Om en jente blir gravid og ikke har lyst på barnet, men bærer det frem og føder det allikevel. Vil barnet da bli like godt mottatt og elsket som et ønsket barn samme jenta hadde fått?

Lenke til kommentar
Noe jeg har lurt på er: Om en jente blir gravid og ikke har lyst på barnet, men bærer det frem og føder det allikevel. Vil barnet da bli like godt mottatt og elsket som et ønsket barn samme jenta hadde fått?

7399148[/snapback]

Det spørs vel veldig på hvordan det ser ut inne i hodet til jenta. Det er vel flere som har født uønskede barn som er minst like glad i ungen sin som vanlige mødre.
Lenke til kommentar
Killerquo: Faen, er dere få i klassen eller er han en riking? :p

Astrid: Du har snill svigermor.

7399117[/snapback]

Vi er 12 stk i klassen, bare :p

Astrid: Hvem låner dere bil av, da? Papen din, Kjell André eller noen andre sin?

EDIT: Uønskede barn? Jeg var ikke planlagt, iallfall, men tror ikke det var tvil om at jeg skulle frem. Dessverre for seint å spørre nå, for seint for 8 år siden nesten...Men det var nå en pinsetur på en flott hytte Astrid, Pekki og Lars har sett, da :p Og slampen av en nordlending fra hytta på andre sida som tok turen over. Februar 1989 kom jeg frem, men fatter og mamma flyttet ikke sammen før jeg blei 3 :D

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar
Gravid er forøvrig ikke noen fornærmelse? :dontgetit:

7399151[/snapback]

Man legger på seg gjennomsnittlig 15 kg når man er gravid, så du ville sagt at jeg var feit :hrm: Dessuten vil jeg ha en hund!

-Luffe: selv om hun ikke vil ha ungen under graviditeten kan hun fortsatt bli den beste mammaen i verden når morsinstinktet kicker inn, eller så kan hun bare adoptere den vekk :)

Matti: Blir skropelen til svigermor.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gravid er forøvrig ikke noen fornærmelse? :dontgetit:

7399151[/snapback]

Man legger på seg gjennomsnittlig 15 kg når man er gravid, så du ville sagt at jeg var feit :hrm: Dessuten vil jeg ha en hund!

7399164[/snapback]

Du kan være et par uker på vei? Modern er 3 måneder på vei nå, og ikke faen om det synes at hun er på tjukka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...