Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Klokken er snart 7, da skal jeg løpe alt jeg kan for å rekke bussen, og så skal jeg på skooooooole Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her er det ffffffaen meg kaldt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Neppe, her også. Til tross for at jeg ligger "godt og varmt" under dyna. Sære greier. Går ut fra at det trekker fra vinduene mine eller noe... Lurer på om jeg skal vurdere å legge meg nå, stå opp om noen timer og prøve å spise kransekake ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Varmt på soverommet. Men i stua er det sannelig minusgrader. Selv om jeg har på 2 ovner, på fullt. Sjuke greier. Må lete etter forsterkninger og vente på høy strømregning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Uff da =/ Soverommet mitt er det eneste stedet i huset hvor det er kaldt Til tross for at det står på en varmeovn, varmekabler i gulvet, og 2 PCer som står og går konstant Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fall Out Boy på Letterman, kul sang. Kanskje det nye albumet er verdt å sjekke ut. 600 gram Pommez er egentlig en del. Blir litt dårlig etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Steffy, vet hvordan det er med for mye pommes frittes ja Særlig om du har smelta ost oppå, og alt for mye bernaise, bbqsaus og grillkrydder Nei, nå trur jeg jeg skal pakke henda under dyna før de blir til is. Snakkes om noen timer SO ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Henda over dyna! HEY Tomaten! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg stikker på skolen nå, vi ses om noen timer, håper denne dagen går bedre en i gåt Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg stikker snart på skoplen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skooole!! Det er så interresant å finne fakta om Finnmark Næring, ressureser osvosv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg satt å så "Studio 60 on the Sunset Strip" og da Sting spilte "Fields Of Gold" og kom til å huske på hva mamma brukte å si av og til når hun hørte på Sting. Hun brukte å plage gamlingen med å si at "Får jeg et tilbud fra Sting så stikker jeg" og så lo hun og smilte. Faen jeg savner mamma. Noe helt grønnjævlig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Faen jeg savner mamma. Noe helt grønnjævlig.7896545[/snapback] Savn er drit.. Off Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg satt å så "Studio 60 on the Sunset Strip" og da Sting spilte "Fields Of Gold" og kom til å huske på hva mamma brukte å si av og til når hun hørte på Sting. Hun brukte å plage gamlingen med å si at "Får jeg et tilbud fra Sting så stikker jeg" og så lo hun og smilte.Faen jeg savner mamma. Noe helt grønnjævlig. 7896545[/snapback] Vær glad det var Sting hun snakket om. Jeg flørtet med ei for et par år sia som sa "Får jeg et tilbud fra Michael Jackson så stikker jeg." Meganedtur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Savn er drit.. Off7896571[/snapback] Got that right! Vær glad det var Sting hun snakket om. Jeg flørtet med ei for et par år sia som sa "Får jeg et tilbud fra Michael Jackson så stikker jeg." Meganedtur. 7896586[/snapback] Thanks man, den der gjorde dagen min Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvordan har småtøsa det i dag da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvem er tøs? NP: BassHunter - Boten Anna Flaut. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvem er tøs? 7896622[/snapback] Du vel? Idag er det torsdag ikke sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 NP: BassHunter - Boten Anna Flaut. 7896622[/snapback] Du mistet nå 100 poeng o.O Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Du mistet nå 100 poeng o.O 7896646[/snapback] Pardon?! ..Hvor mange poeng har jeg nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg