Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

kewlt. Fikk lyst å gjøre noe lignende selv :p

Se for deg at han som kasta fikk DET sleivkastet da, ender opp med å treffe kødden på surfebrettet :!:

Lenke til kommentar

Svarte grønnfaen også!

ARGH!

JEg kjøpte en 20 pakning med camel på butikken men den er seriøst ikke her. Jeg må ha lagt den igjen i butikken eller.no for jeg har den ikke.

Great...jeg har så lite penger og så klarer jeg å kaste bort en 20pakning. BRA JOBB jackass!

Lenke til kommentar
Du får gjøre som hasjvrakene av noen kompiser jeg hadde før.

Slenge deg ned på gulvet og lete etter biter eller korn.

7896307[/snapback]

Eller lete i en støvsuger som jeg vet en desperat sjel gjorde fordi han var overbevist at den kunne liggen noen biter der..
Lenke til kommentar

Døgnrytmen er ødelagt, og hver gang jeg forsøker å døgne for å fikse den så sovner jeg i 8-tiden og ødelegger den på nytt. Not tonight! Jeg skal spille GH litt til, se en film og i 10-tiden skal jeg gå en tur, gå på begge forelesningene fra kl 12-16, så er hjem og være våken så lenge som mulig. Dette skal gå om jeg så må kutte meg for å holde meg våken! =D

Lenke til kommentar
Døgnrytmen er ødelagt, og hver gang jeg forsøker å døgne for å fikse den så sovner jeg i 8-tiden og ødelegger den på nytt. Not tonight! Jeg skal spille GH litt til, se en film og i 10-tiden skal jeg gå en tur, gå på begge forelesningene fra kl 12-16, så er hjem og være våken så lenge som mulig. Dette skal gå om jeg så må kutte meg for å holde meg våken! =D

7896341[/snapback]

Hva med energidrikke da?

Lenke til kommentar

Burn er tasty, men har aldri merket noe særlig med energi etter å ha styrtet den. Jeg tror jeg lager meg en særdeles gigantisk porsjon med pommes frites og slenger meg i sofaen (aka sengen) og ser en film.

Ny Colbert Report, ny Letterman (æsj, Dr. Phil som gjest) og et ganske interessant funn; "9/11 CNN First 3 Hours".

Lenke til kommentar

Fy eff.

Jeg er frisk! :D

Vel, tilnærmet.

Blir sikkert sjuk når jeg endelig sovner :p

For smurfen sover heller ikke om nettene.

Men når han mangler internett er det hele bare deprimerende.

Jeg har lagt kabal (sol.exe) de siste 5 timene.

Oh yeah ^^

edit: Lonely, I'm mister lonely... *synge på Bobby Vinton-sanger og drømme om forumet*

Ny pc + lan kan bli kos ^^

Og så har jeg kamferdrops!! :D

*danse for seg selv*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sitti.

Jeg har liggi, med nesetippen over dyna og ei arm stikkende ut på ene sida for å røre musa tilkobla laptopen som ligger ved siden av meg. :p

Den arma er iskald og vanskelig å skrive med nå :p

Og det er ikke noe moro med det, men det er ikke vanskelig :p

Personlig rekord er 8,5 timer på jobb :p

Det var absolutt ingenting å gjøre.

Ingen ringte support, ingen kom innom, han andre duden tok backupen og satt og spillte WoW :p

Var vel en 5 minutts pause inni der for å gå bort til heisen ta den en etasje opp, kjøpe to cola og en baguett og tilbake igjen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...