Bytex Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Døh, real'ern. Sjekk "hva låten heter"-tråden. Jeg fant låta di. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Ahh, bedritne stol. Ryggen buler utover, og da får jeg ikke støtte for ryggen og får da vondt i ryggen. Argh. Må kjøpe meg en ny stol snart, OG IKKE NOE FORBANNA LÆRSTOL! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Lærstol er helvete foran PC'n. Særlig når ræva og ryggen klistrer seg helt fast på varme sommerdager. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Lærstol er helvete foran PC'n. Særlig når ræva og ryggen klistrer seg helt fast på varme sommerdager. 7896064[/snapback] Det er sånn på vinteren også.. Sitter å er våt nedentil for faen etter noen timer. Men så er jeg alltid skikkelig varm, alså over alt. Faen, jeg har så vondt i ryggen nå. Jatta! Faen heller, jeg legger meg. GOD **** NATT! Endret 8. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Døh, real'ern. Sjekk "hva låten heter"-tråden. Jeg fant låta di.7896042[/snapback] Tusen takk mann. Sangen var genial rett og slett. Stemmen til han/hun som synger var helt psycho o.O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det er genialt når man ikke kan gjette om det er mann eller dame, ja. Fin låt. Her har vi karen (det var en mann) http://www.younggodrecords.com/prodtype.asp?PT_ID=71 Endret 8. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Damit..han lagde faktisk jævlig bra musikk den fyren..og for en stemme! Ah..genialt..liker å finne ny musikk..er så sjelden jeg finner musikk som faller i smak for tida :\ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke så ofte man oppdager noe man ikke synes man har hørt før, nei... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke så ofte man oppdager noe man ikke synes man har hørt før, nei... 7896124[/snapback] Nei, det er ikke det dessverre. Man har som oftest sine band og man sitter bare å hører igjennom det samme og man finner sjeldent noe helt nytt som faller i smak. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Nei, det er ikke det dessverre. Man har som oftest sine band og man sitter bare å hører igjennom det samme og man finner sjeldent noe helt nytt som faller i smak. 7896136[/snapback] Eller så prøver mans eg på noe "nytt" innen annen sjanger i håp om at det er like bra musikk, men man må oppgitt konstatere at det stort sett lik musikk det dreier seg om. Har heldigvis en god del sjangere og artister jeg ikke har hørt på enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/07/491308.html Bra ting det der syns jeg egentlig. Dog, som det blir sagt, det er litt trafikkfarlig...man kan tro at det kan stå ting i veikanten og så stå på bremsa og poff..så sitter man fint i det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Synes det var litt artig. Men det lukter nok ikke så godt til våren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Neieh..skal lukte ganske godt de der når våren kommer:P De fjernet for ikke så lenge siden en elg pga lukt og drit. Stinket død og fordervelse.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis jeg hadde vært passe døsig etter en 4 timers kjøretur, litt utpå kvelden, og plutselig fått det der i tusenmetringene hadde jeg enten kjørt av veien eller dødd av hjerteinfarkt på stedet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Neieh..skal lukte ganske godt de der når våren kommer:P De fjernet for ikke så lenge siden en elg pga lukt og drit. Stinket død og fordervelse.. 7896169[/snapback] Trodde det stinket råttent kjøtt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Trodde det stinket råttent kjøtt? 7896171[/snapback] Baka Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Eller så hadde jeg tenkt: "What the hell, har de Zombie-reinsdyr her oppe? Kanskje det var noe i den Resident Evil-filmen jeg så likevel" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Trodde det stinket råttent kjøtt? 7896171[/snapback] Baka 7896172[/snapback] Alligato (jada, oversatt ordlyd) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/07/491308.html 7896147[/snapback] Fytti, det der må lukte ganske ille når det blir plussgrader. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Eller så hadde jeg tenkt: "What the hell, har de Zombie-reinsdyr her oppe? Kanskje det var noe i den Resident Evil-filmen jeg så likevel" 7896175[/snapback] Haha, det hadde jo blitt en bra film. "Svante og morderzombie-reinsdyra." <-sagt med sameaksent. De har jo laget en film om mordersauer i new zealand, så hvorfor ikke? Endret 8. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg