Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater quotekode uten mellomrom/linjeskift..

 

Men b-real, åssen vet du hvor jeg sover? :dontgetit:

7895893[/snapback]

Keke, så ikke quote meg da :p

 

Jeg hater at quote-funksjonen tar så jævla mye plass her på forumet. Skulle ha vært redusert skriftstørrelsen på det som blir quotet.

Hva tror du odin? Du får 1 forsøk på å gjette..

7895904[/snapback]

Om du sikter til Secret Santa, så er det hvor jeg BOR. Jeg spurte hvor jeg SOVER. Vi er 4 i familien :p

Lenke til kommentar
Hva skal han med det?

 

Mange autister som er jævlig smart, men ikke kan kommunisere, elns. Var noe fiks med det der.

7895920[/snapback]

 

Han kunne snakke med folk, og snakka så og si flytende islandsk i noen minutter.

Det han ikke kan er å gå på stranda, hvor han må telle sandkorn, og han husker ikke ansikter. Også må han ha akkurat 45 gram frokostblanding til frokost.

 

Han liker ikke mennesker fordi han ble mobba som barn.

Lenke til kommentar
Gi henne valget, enten så kjøper du meg den beste trådløse routeren som finnes på markedet eller så holder du kjeft og løfter føttene dine over kablene.

7895878[/snapback]

Det er for lenge siden du bodde hjemme b-real. Du husker ikke hvordan det var...

7895881[/snapback]

Åjoda, jeg husker veldig, veldig godt hvordan det er å bo hjemme. Det handler bare om å fight tha power rett og slett :)

7895885[/snapback]

Ekke sååå lett. Ikke med mamma, som er enda staere enn meg :ermm:

Lenke til kommentar
Om du sikter til Secret Santa, så er det hvor jeg BOR. Jeg spurte hvor jeg SOVER. Vi er 4 i familien :p

7895913[/snapback]

Herregud, tenk da man! :p

Hvordan skulle jeg ellers ha fått den informasjonen? :p

7895924[/snapback]

Vanskelig å tenke så sent på kvelden! Du kunne vel sett i vinduene, men jeg har gardinene for, og verandaen utenfor er av jern, så en stige ville laget bråk! GAH!

Lenke til kommentar
Han kunne snakke med folk, og snakka så og si flytende islandsk i noen minutter.

Det han ikke kan er å gå på stranda, hvor han må telle sandkorn, og han husker ikke ansikter. Også må han ha akkurat 45 gram frokostblanding til frokost.

 

Han liker ikke mennesker fordi han ble mobba som barn.

7895932[/snapback]

Ei venninne av mora mi jobba med autister. En dag så sto hu i heisen med en. Så sa hun "Fint vær i dag, ikke sant?". Autisten hadde blitt fly forbanna og fra seg...

Det er jo ikke vær i heisen! ! !

Lenke til kommentar
Vanskelig å tenke så sent på kvelden! Du kunne vel sett i vinduene, men jeg har gardinene for, og verandaen utenfor er av jern, så en stige ville laget bråk! GAH!

7895942[/snapback]

 

Moderatorer og ninjaer er vel omtrent like lydløse?

 

De kan sende folk på ferie uten å lage en eneste lyd (kanskje et lite klikk), det er skills.

Lenke til kommentar
Ingen som har snubla, men mamma er fortsatt teit og vrang.

 

-Nyhus- syns jeg er skummel :dontgetit:

7895859[/snapback]

Gi henne valget, enten så kjøper du meg den beste trådløse routeren som finnes på markedet eller så holder du kjeft og løfter føttene dine over kablene.

7895878[/snapback]

Hadde ungen min sagt det, så hadde jeg seriøst smekket til ham/henne. Et hjem er ikke et demokrati, og i dette tilfellet forstår jeg foreldrene svært godt. Hjemme hos oss var det annerledes, da mamma klaget på ledningen til stefaren min. Han boret hull i veggene, satt opp et trådløst nettverk og nå er det ikke en kabel å se. Jeg tviler på at noen av dem krevde noe eller forlangte at noen måtte velge mellom et alternativ eller å holde kjeft. Det er ikke sånn det fungerer.

Lenke til kommentar
Ei venninne av mora mi jobba med autister. En dag så sto hu i heisen med en. Så sa hun "Fint vær i dag, ikke sant?". Autisten hadde blitt fly forbanna og fra seg...

Det er jo ikke vær i heisen! ! !

7895943[/snapback]

Ja, de kan ha mang artige griller og triggere. :p
Lenke til kommentar
Vanskelig å tenke så sent på kvelden! Du kunne vel sett i vinduene, men jeg har gardinene for, og verandaen utenfor er av jern, så en stige ville laget bråk! GAH!

7895942[/snapback]

Løsningen har 5 bokstaver og første bokstav begynner på F****? Get it?:p

 

 

*snipp*

7895955[/snapback]

Nei altså..var ikke ment at hun skulle be henne holde kjeft da bokstavelig talt.

Men det er faktisk de valgene hun har. Enten så får moren finne en løsning på det, eller så har hun ganske lite å klage på egentlig imo.

Lenke til kommentar
Vel, det er de to løsningene som er sant? Hvis hun ikke vil punge ut for en trådløs router så har hun egentlig intet å klage på i det hele tatt.

7895947[/snapback]

En tredje løsning er å gjøre seg flid når man trekker opp ledningene. Ta noen stifter og legge de langs listene f.eks... Da skal det godt gjøres å snuble i dem.
Lenke til kommentar
*snipp*

7895955[/snapback]

Nei altså..var ikke ment at hun skulle be henne holde kjeft da bokstavelig talt.

Men det er faktisk de valgene hun har. Enten så får moren finne en løsning på det, eller så har hun ganske lite å klage på egentlig imo.

7895979[/snapback]

Det virker mer logisk at moren hadde sagt: Enten så finner du en løsning som ikke forstyrrer de andre i huset, eller så får du ikke ha internett. Det er tross alt ikke den som irriteres av problemet som skal fikse det, spesielt ikke når denne personen også betaler husleien.

Lenke til kommentar
Det virker mer logisk at moren hadde sagt: Enten så finner du en løsning som ikke forstyrrer de andre i huset, eller så får du ikke ha internett. Det er tross alt ikke den som irriteres av problemet som skal fikse det, spesielt ikke når denne personen også betaler husleien.

7895991[/snapback]

Og da svarer man med å be moren kjøpe en trådløs router ;)
Lenke til kommentar
Det virker mer logisk at moren hadde sagt: Enten så finner du en løsning som ikke forstyrrer de andre i huset, eller så får du ikke ha internett. Det er tross alt ikke den som irriteres av problemet som skal fikse det, spesielt ikke når denne personen også betaler husleien.

7895991[/snapback]

Og da svarer man med å be moren kjøpe en trådløs router ;)

7896014[/snapback]

Det er ingen dårlig løsning på problemet, men da har man ihvertfall gjort det riktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...