Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Når jeg sitter på altanen hjemme og surfer på laptopen mens jeg hører på musikk og soler meg, da tenker jeg ikke "faens trådløse nett". ^^

 

Det har sin funksjon, det også, selv om det ikke er like stabilt som det kommer til å være om noen år.

7895811[/snapback]

Hehe, jo sant...dog jeg har ikke laptop da ;)

 

Limbonic Art - A Venomous Kiss of Profane Grace

Fy faen så rå introen er...bare synd at resten av sangen suger tissemann :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Amagad :(

Men.. jeg har ikke så mye hår på ryggen? O.o

7895845[/snapback]

Ikke lyg til deg selv. Jeg vet hvor mye det er...

 

Men..eh..prøv å smør noe lindrende over området det klør, betnovat, apolar eller noe lignende.

7895855[/snapback]

Du vet hv..? Hva faen? Så det er DU som sniker rundt vinduet (i 2. etasje :dontgetit: ) hver natt!

Lenke til kommentar
Gi henne valget, enten så kjøper du meg den beste trådløse routeren som finnes på markedet eller så holder du kjeft og løfter føttene dine over kablene.

7895878[/snapback]

Det er for lenge siden du bodde hjemme b-real. Du husker ikke hvordan det var...

7895881[/snapback]

Åjoda, jeg husker veldig, veldig godt hvordan det er å bo hjemme. Det handler bare om å fight tha power rett og slett :)
Lenke til kommentar
Jeg hater quotekode uten mellomrom/linjeskift..

 

Men b-real, åssen vet du hvor jeg sover? :dontgetit:

7895893[/snapback]

Keke, så ikke quote meg da :p

 

Jeg hater at quote-funksjonen tar så jævla mye plass her på forumet. Skulle ha vært redusert skriftstørrelsen på det som blir quotet.

Hva tror du odin? Du får 1 forsøk på å gjette..

Lenke til kommentar

Når jeg bodde hjemme hadde jeg eget rom i kjellern der alt var wiret opp. De la ned en klona telefonlinje så jeg kunne bruke modemet der nede. Det var neppe noe sjakktrekk mtp. telefonregninger fremover :p Det var på midten av 90-tallet når bredbånd bare var en våt drøm fremdeles.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...