Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trussel! Rapportert!

7893130[/snapback]

Mobbing! rapportert!

 

 

 

neida... :tease:

 

edit:

Ja, det er rart hvordan foreldre instinktet kicker inn når man får barn, eller nesten.

7893177[/snapback]

Ja snodig det der. Jeg er ganske sikker på at jeg har bryti 90% av det jeg sa jeg absolutt ikke skulle gjøre når jeg fikk barn selv...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Har du prøvd? Jeg ble sønderslått i låret fordi det konstanta dælja inn i styret, men ellers kos :)

7893191[/snapback]

Det er sikkert lurt å stille styret og setet ordentlig, før du setter i gang ;)

 

BTW: Jeg HATER å skrive kåseri. Teksten blir bare ond. Starter ironisk, men så..så blir jeg bare slem :dontgetit:

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Kåseri er jo så digg. Man kan være skikkelig giftig og drite ut ting/folk. Ikke noe man bør skrive på eksamen hvis man ikke kjenner sensor da. "Selv om teksten oppfyller sjangerkravene, finner jeg den ikke spesielt morsom".

 

NG: "...Se månemannen bukke jo på stiligt"?? lurer på om jeg har hørt litt feil på teksten..

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Kåseri er jo så digg. Man kan være skikkelig giftig og drite ut ting/folk. Ikke noe man bør skrive på eksamen hvis man ikke kjenner sensor da. "Selv om teksten oppfyller sjangerkravene, finner jeg den ikke spesielt morsom".

7893351[/snapback]

Lyst å rette på min og gjøre den bra?

 

..Siden du liker det så godt, jeg hater det. Vil heller skrive en lang artikkel om maling som tørker.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Kåseri er jo så digg. Man kan være skikkelig giftig og drite ut ting/folk. Ikke noe man bør skrive på eksamen hvis man ikke kjenner sensor da. "Selv om teksten oppfyller sjangerkravene, finner jeg den ikke spesielt morsom".

7893351[/snapback]

Lyst å rette på min og gjøre den bra?

 

..Siden du liker det så godt, jeg hater det. Vil heller skrive en lang artikkel om maling som tørker.

7893371[/snapback]

 

Jeg liker da kåseri jeg og, det er ikke ofte mine blir morsomme, mer seriøse ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...