Datasmurf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 oO Jeg har fått Åge Alekseandersen, Fremmed Rase og Björn Afzelius på hjernen. I et sammensurium av de tre. Verste jeg har vært med på. Noen fyr på med Pink Floyd til meg... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg var på spinning i dag. lol. Det var jo..en opplevelse Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg var på spinning i dag. lol.Det var jo..en opplevelse 7893153[/snapback] Artigste med spinning er å reise seg opp, ta av den ene foten, rette ut det andre benet og bare la seg bli slengt opp og ned Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Artigste med spinning er å reise seg opp, ta av den ene foten, rette ut det andre benet og bare la seg bli slengt opp og ned 7893171[/snapback] Hahaha :!: Du synes det ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva hvordan våger du? Kom her så skal jeg kaldkvele deg, din £%! ! ! 7893107[/snapback] Ja, det er rart hvordan foreldre instinktet kicker inn når man får barn, eller nesten. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hahaha :!: Du synes det ja. 7893174[/snapback] Har du prøvd? Jeg ble sønderslått i låret fordi det konstanta dælja inn i styret, men ellers kos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Trussel! Rapportert! 7893130[/snapback] Mobbing! rapportert! neida... edit: Ja, det er rart hvordan foreldre instinktet kicker inn når man får barn, eller nesten. 7893177[/snapback] Ja snodig det der. Jeg er ganske sikker på at jeg har bryti 90% av det jeg sa jeg absolutt ikke skulle gjøre når jeg fikk barn selv... Endret 7. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Pfftt..Hvis det ikke skal være tillatt å snakke dritt om folks unger, hva skal man kunne snakke dritt om da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 NgZ: Du kan gjerne snakke dritt om mora mi i stedet... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Se hva jeg skal lage: ghillie (ikke av noen spesiell grunn, får nok aldri brukt den. Men, har en trang til å lage ting) laugh.gif Noen som vet hvor jeg kan få netting fra? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Har du prøvd? Jeg ble sønderslått i låret fordi det konstanta dælja inn i styret, men ellers kos 7893191[/snapback] Det er sikkert lurt å stille styret og setet ordentlig, før du setter i gang BTW: Jeg HATER å skrive kåseri. Teksten blir bare ond. Starter ironisk, men så..så blir jeg bare slem Endret 7. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hmm... Er Tommys Inferno noe bra? Står mellom den og 50 First Dates... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 'Nå e det seint, nå e det tidligt!' Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Kåseri er jo så digg. Man kan være skikkelig giftig og drite ut ting/folk. Ikke noe man bør skrive på eksamen hvis man ikke kjenner sensor da. "Selv om teksten oppfyller sjangerkravene, finner jeg den ikke spesielt morsom". NG: "...Se månemannen bukke jo på stiligt"?? lurer på om jeg har hørt litt feil på teksten.. Endret 7. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Kåseri er jo så digg. Man kan være skikkelig giftig og drite ut ting/folk. Ikke noe man bør skrive på eksamen hvis man ikke kjenner sensor da. "Selv om teksten oppfyller sjangerkravene, finner jeg den ikke spesielt morsom". 7893351[/snapback] Lyst å rette på min og gjøre den bra? ..Siden du liker det så godt, jeg hater det. Vil heller skrive en lang artikkel om maling som tørker. Endret 7. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Lyst å rette på min og gjøre den bra? ..Siden du liker det så godt, jeg hater det. Vil heller skrive en lang artikkel om malilng som tørker. 7893371[/snapback] Det koster. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det koster. 7893382[/snapback] Hva da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kåseri er jo så digg. Man kan være skikkelig giftig og drite ut ting/folk. Ikke noe man bør skrive på eksamen hvis man ikke kjenner sensor da. "Selv om teksten oppfyller sjangerkravene, finner jeg den ikke spesielt morsom". 7893351[/snapback] Lyst å rette på min og gjøre den bra? ..Siden du liker det så godt, jeg hater det. Vil heller skrive en lang artikkel om maling som tørker. 7893371[/snapback] Jeg liker da kåseri jeg og, det er ikke ofte mine blir morsomme, mer seriøse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Lyst å rette på min og gjøre den bra? ..Siden du liker det så godt, jeg hater det. Vil heller skrive en lang artikkel om maling som tørker. 7893371[/snapback] Jeg så en lang dokumentar om maling som tørker i natt Svært spennende får man si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg