Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

æsj da ser det ut til at jeg blir syk igjen... :hrm:

 

takket være SL som har så dårlig vedlikehold på bussene så den havarerte på stoppen før meg, og takket være han busssjaføren som ikke tenkte på og spørre etter hjelp på radioen, han ventet heller til neste bussen kom forbi (30 min senere...) Så jeg kom forsent på skolen og nå ser det ut at jeg blir syk også...

igjen, var syk for bare noen dager tilbake...

 

 

Livet er fantastisk...

 

 

EDIT: W00T, første post på side 2000, jeg må være noe helt spesielt... ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
æsj da ser det ut til at jeg blir syk igjen... :hrm:

 

takker være SL som har så dårlig vedlikehold på bussene så den havarerte på stoppen før meg, og takket være han fyren som ikke tenkte på og spørre etter hjelp på radioen, han ventet heller til neste bussen kom forbi (30 min senere...) Så jeg kom forsent på skolen og nå ser det ut at keg blir syk også...

 

 

Life's great!

 

7892718[/snapback]

Heh, jeg var ute 2 timer i dag, sammenhengene :p

 

Pyse.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
æsj da ser det ut til at jeg blir syk igjen... :hrm:

 

takker være SL som har så dårlig vedlikehold på bussene så den havarerte på stoppen før meg, og takket være han fyren som ikke tenkte på og spørre etter hjelp på radioen, han ventet heller til neste bussen kom forbi (30 min senere...) Så jeg kom forsent på skolen og nå ser det ut at keg blir syk også...

 

 

SL?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
æsj da ser det ut til at jeg blir syk igjen... :hrm:

 

takker være SL som har så dårlig vedlikehold på bussene så den havarerte på stoppen før meg, og takket være han fyren som ikke tenkte på og spørre etter hjelp på radioen, han ventet heller til neste bussen kom forbi (30 min senere...) Så jeg kom forsent på skolen og nå ser det ut at keg blir syk også...

 

 

Life's great!

 

7892718[/snapback]

Heh, jeg var ute 2 timer i dag, sammenhengene :p

 

Pyse.

7892727[/snapback]

 

Klarer fint 2 timer jeg også, men når immunforsvaret er svekket så blir det fort verre...

 

Så pyse kan du væra sjøl :p

 

 

@multisync: SL (stor oslo lokaltrafikk) buss-selskapet som kjører rutene her...

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg må få sånn nål i hånda igjen eller sonde eller noe sånt, for å få i meg næring :(

7892792[/snapback]

Er du vegetarianer eller er det mulig å få pressa litt kjøtt i deg? HEHE

7892799[/snapback]

 

Jeg er kjøtterianer :p

Jeg spiser ikke grønnsaker.

 

Selv om jeg liker det.

Men jeg begynner å klø og hovne opp så jævlig hver gang jeg stapper noen av dem i kjeften :(

 

 

Intravenøst var det det het ja.

Huff, aldri mer! :p

 

Da heller sulte...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...