Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg kan linke til deg på hjemmesiden Så ser vi om det eksploderer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Datasmurf: Jeg veit. Kan være jeg får nett på de andre kaiene og, men jeg vet ikke hvor lenge vi kommer til å være der. Cola på boks er godt, men glasscola er best. Jeg drømmer om et lite kjøleskap fylt med boks- og glasscola. 7398820[/snapback] Ah, ok. La oss håpe du får det Folk burde ikke behøve å være uten nett noen steder! Jeg drømmer også om det! Samtidig som jeg drømmer om at jeg står i en rød kjole med masse slaktede mennesker rundt meg, stort sett på Oslo S og jeg med et blodig sverd i hånda som er skylden til det... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg kan linke til deg på hjemmesiden Så ser vi om det eksploderer. 7398882[/snapback] Ja takk. Juliess er og eller? Kan watche deg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hey! Da var jeg på jobb, skjer fornoe gøy her i SO6 idag da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ey! Jeg hadde ikke mareritt i natt Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ey! Jeg hadde ikke mareritt i natt Hva skjer med verden? 7398922[/snapback] Hadde du ikke? Så du sier at jeg stod å viska ting inn i øret ditt og tok på meg selv var til ingen nytte? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ey! Jeg hadde ikke mareritt i natt Hva skjer med verden? 7398922[/snapback] Flott! *feireklem* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Marley: Du er klar over at jeg mener hjemmesiden min, som i miniulven.com? Hehe... accounten min på DA er svæært lite brukt, og sikkert enda mindre sett. (edit: nå har jeg linka, du har 7014 views akkurat nå.. så får vi se hvor mange som klarer å la være å trykke) Endret 1. desember 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 God morgen alle sammen, jeg er fremdeles syk og har sovet helt til nå. God jul. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tihi, takk Typen har greid å rote til _hele_ leiligheten med datadeler og skrytrekkere, enda alt var helt strøkent her i går. Han skulle nesten hatt en premie Noen som har fått noe kult i julekalenderen idag? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tihi, takk Typen har greid å rote til _hele_ leiligheten med datadeler og skrytrekkere, enda alt var helt strøkent her i går. Han skulle nesten hatt en premie Noen som har fått noe kult i julekalenderen idag? 7398965[/snapback] Pondus Heisann, DJ_Dark Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Faen julekalender....Det har ikke jeg kjøpt enda... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Marley: Du er klar over at jeg mener hjemmesiden min, som i miniulven.com? Hehe... accounten min på DA er svæært lite brukt, og sikkert enda mindre sett.(edit: nå har jeg linka, du har 7014 views akkurat nå.. så får vi se hvor mange som klarer å la være å trykke) 7398960[/snapback] Jeg som trodde du mente 15.000 DA-views. Unfair play! Men trivelig at du la ut link. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Pondus Heisann, DJ_Dark 7398977[/snapback] Hei tilbake Fikk en liten Twix og en liten Mars sjokolade av den ene kalenderen. Den andre har jeg ikke åpnet enda og jeg har glemt ( ) å kjøpe Pondus kalenderen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Faen, må vel stå opp og ta julekalenderen. Evt. spise frokost og finne en alternativ måte og komme seg på skolen... Hmm. Skolen starter om 22 minutt, jeg bruker 45 minutt på å gå dit. Alternativt. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Faen julekalender....Det har ikke jeg kjøpt enda... 7398981[/snapback] Jeg har allerede spist 3 stykker (10 kroners kalender på Elkjøp, får de billigere grunnet personalkjøpsrabatt) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Flere en meg som misliker sjefen sin? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Noen som har forslag til åssen julekalander jeg kan kjøpe? Pondus kalenderen frister litt...Hva er i den? sjokolade? og isåfall, er den god? @DaXoN, sjefene mine er veldig greie, så har ikke noe imot de Endret 1. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg fikk sykt mye. Fatter kjørt opp hit på vei til jobben for å levere Fikk "Pondus", "Motor", gavekort til svenskebåten og noe godteri jeg ikke tåler. Han må ha dårlig samvittighet i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg