SupremeX Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vår kontaktlærer har i hvert fall påpekt flere ganger at vi ikke har lov til å ha mer enn to prøver per uke. Om dette er opp til den enkelte skole å bestemme vet jeg ikke, så det er kanskje det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes alltid det var moro med prøver og tentamener, jeg. Det er bare pinglene som ikke gidder å forberede seg som klager og syter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Damn, jeg kom til å glemme åpningen midt inni en hard runde Gears of War... Men hah! NY SO! Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes alltid det var moro med prøver og tentamener, jeg. Det er bare pinglene som ikke gidder å forberede seg som klager og syter 7364059[/snapback] foretrekker eksamen, mer moro Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes alltid det var moro med prøver og tentamener, jeg. Det er bare pinglene som ikke gidder å forberede seg som klager og syter 7364059[/snapback] Din definisjon på 'moro' kan vel diskuteres i det vide og det brede, isåfall. Det verste med prøver er at hele 'greia' rundt dem stresser en opp. Sånn at man føler et slags press hele tiden på å kunne ting, som bare ødelegger fullstendig. At jeg strøk i 1MY til våren på GK sier vel også litt om mine puggevaner da. Har eksamen igjen i det om 1 uke, og jeg har ikke begynt å forberede meg. Dødsdømt prosjekt? Mhm. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Kezoom: vi skriver i boka. Xvani : får også vanlige oppgaver i tilleg. Endret 26. november 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 trur jeg har en matteprøve før jul en gang. ellers veit jeg ikke om jeg har noen prøver elns. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 følger man med i timene trenger man ikke pugge Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 PepsiCo ja Sjekk signaturen min.. Innholdet du pugger, varer en uke. Innholdet du forstår, varer evig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Første innlegget i denne tråden må jeg vel kansje komme med før eller senere, denne gangen er det for å utrykke hvilket kjedelig film "the omen" er... Nettop sett den her i dag.. svært skuffet.. Bundy er også tilbake, oppfør deg denne gangen da 7363142[/snapback] Kunne ikke være mer enig. Skvetter en fire-fem ganger, og sitter igjen med samme følelsen som når en har spist en bigmac. Føler egentlig ingenting. Bigmacen smaker ingenting, the Omen var.. ingenting. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Support godtas ikke i denne tråden. Flere innlegg har nå blitt slettet. Ved gjentatte regelbrudd VIL strengere tiltak iverksettes. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er kjedelig her Digg med ny SO da, vurderte om jeg skulle finne fram tp kabelen da SO5 ble stengt :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 support? jeg spurte da ikke akkuratt om noe. var mer som at jeg sa at det ikke funka. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 support?jeg spurte da ikke akkuratt om noe. var mer som at jeg sa at det ikke funka. 7364239[/snapback] Folk tolket det som support og svarte deretter. Derfor ble innleggene slettet. Kommentarer på moderering kan taes på PM, og vil utover dette bli slettet fra denne tråden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 PepsiCo ja Sjekk signaturen min.. Innholdet du pugger, varer en uke. Innholdet du forstår, varer evig. 7364119[/snapback] Pøh, bullshit. Pappa pugga de tyske preposisjonene som ung og han kan dem ennå. Men han kunne ikke bruke dem i praksis når jeg lurte på tyskleksene for lenge siden. Så in your face Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 PepsiCo ja Sjekk signaturen min.. Innholdet du pugger, varer en uke. Innholdet du forstår, varer evig. 7364119[/snapback] kloke ord det der Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann. Har vært hos bestemor og bestefar et par timer og på den tiden har det kommet 17 nye sider. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Innlegg som kun inneholder smileys vil bli slettet uten forvarsel. Hold dere på matta, folkens. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann. Har vært hos bestemor og bestefar et par timer og på den tiden har det kommet 17 nye sider. 7364303[/snapback] Jepp, så gale er det... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) wow! Synes det går tregt her jeg, men so er åpnet, så det ble ikke noe av den tp kablen alikevel da edit: inlegg nr 400 i tråden, ikke så stort kanskje, men noe er det da. Endret 26. november 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg