Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Å faen. Skal vi ha en ny runde SO-intriger, hvor vi krangler til en eller annen moderator kommer og kjefter? For hvis vi skal, kan jeg få en advarsel av dere først, så jeg kan stikke fra forumet?

7891579[/snapback]

Nei?

 

Er lenge siden nå føler jeg, menmen. Jeg må gå. Pass på så dere ikke lager drama mens jeg er borte, for jeg vil være med på morroa!

 

Bye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gah, har sittet på skolen og loka i over 2 timer nå -__- Skal på mørkekjøring kl. halv 6 :hm:

7891725[/snapback]

DET er kjedelig det, med mindre du er av de ytterst få som fortsatt kjører selv

på mørkekjøring da. :)

7891743[/snapback]

 

Nei, jeg er 16 år... Skal ha lettlappen. Hvor lang tid tar mørkekjøringa sånn ca? Går så sjeldent bussser dit på landet hvor jeg bor :hm:

Lenke til kommentar
Nei, jeg er 16 år... Skal ha lettlappen. Hvor lang tid tar mørkekjøringa sånn ca? Går så sjeldent bussser dit på landet hvor jeg bor :hm:

7891767[/snapback]

 

Det tar ca. en time, det spørs hvor mange som er med :)

7891791[/snapback]

 

å... Vi skulle være 3 i bilen tror jeg.

 

Skikkelig dritt, 3 timer venting, 1 time kjøring, antagelig vente en stund på bussen og så tar det en time å ta bussen :mad: Hater å bo så uurbant :(

Lenke til kommentar
Gah, har sittet på skolen og loka i over 2 timer nå -__- Skal på mørkekjøring kl. halv 6 :hm:

7891725[/snapback]

DET er kjedelig det, med mindre du er av de ytterst få som fortsatt kjører selv

på mørkekjøring da. :)

7891743[/snapback]

 

Fint da, bare å sitte der å kope, mye bedre en å stresse med en kjøreleærer som klager på alt!

Lenke til kommentar
Fint da, bare å sitte der å kope, mye bedre en å stresse med en kjøreleærer som klager på alt!

7891870[/snapback]

Det er meningen du skal kose deg med klagingen også. :p

Det er jo den som lærer deg å kjøre bil. Hvis han bare klager og ikke hjelper blir det jo litt verre...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...