mushi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ha litt appelsinskall tilgjengelig 7890087[/snapback] Spiser ikke appelsin. Jeg bare kasta begge ut, nå er det stille og koselig her igjen. Jeg er glad jeg ikke har 5 katter lengre. 2 av dem var kattunger, 2 ungkatter og 1 voksen. Trodde jeg skulle fly på veggen. Sov kanskje en time i døgnet fordi de bråka så mye. Måtte stenge dem inn på gjesterommet eller i gangen når jeg nesten gikk på kjøkkenet for å hente en kjøttøks. Ingen av dem skulle være ute heller Bodde bare sånn i to mnd da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 1991 - im born Noen forslag til hva jeg kan finne på? Jeg har prøvd: Headbanging(funka ikke over lang tid), repsilsknaskring(for dyrt) og sengehopping(tak). Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Endelig tilbake ved forumet igjen. Gårsdagen skulle jeg bruke til å lese til prøver o.l, men den gang ei. Endte opp med at jeg og en kompis fra England dro på Pizza Hut rett etter skolen, deretter på bar og hjem til meg for å se Jackass 2. Klokken begynte på dette tidspunktet å nærme seg åtte om kvelden...halv ni satte vi kursen mot sentrum og møtte opp med en venninne og hennes bror og kjæreste. Ferden fortsatte til nærmeste vannhull der de solgte øl og sider for 8 kroner mellom 21-23. \o/ Kom hjem rundt klokka 2 og våkna opp litt sløv for snaue to timer siden. Det som suger er at jeg har en prøve om 4 timer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er iskaldt ute. O_O Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ååå... irriterer meg så jævli over folk som driver å quoter teksten over.... ARG!! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er iskaldt ute. O_O 7890206[/snapback] pleier og være det nå på året ^^ kle deg godt vet du Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kler meg behagelig i stedet for å føle meg som en dynpute. O_o Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kler meg behagelig i stedet for å føle meg som en dynpute. O_o 7890275[/snapback] Da må du føle deg kald og. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kler meg behagelig i stedet for å føle meg som en dynpute. O_o 7890275[/snapback] og behagelig er? 0_o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En behagelig genser, en svart t-skjorte utenpå det, en svart bukse og boots. Jeg fryser på HENDENE ffs, og det er umulig å røyke med hansker på. Eller. Ufattelig ubehagelig, i hvert fall. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En behagelig genser, en svart t-skjorte utenpå det, en svart bukse og boots. Jeg fryser på HENDENE ffs, og det er umulig å røyke med hansker på. Eller. Ufattelig ubehagelig, i hvert fall. 7890306[/snapback] hehe bra jeg ikke røyker da slipper jeg og tenke på sånt ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kunne hatt avklipte hansker, men mister så fort følelsen i fingrene da.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kunne hatt avklipte hansker, men mister så fort følelsen i fingrene da.. 7890333[/snapback] 0_o her er en rar tanke du kan også slutte og røyke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen planer om det helt enda. Kanskje til sommeren igjen. Eller noe sånt.. Når jeg blir lei sigaretter. ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dette har vært den kjedeligste dagen på skolen på lenge. Den går skikkelig sakte! Gleder meg til vi slutter, da skal jeg på trening Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Ingen planer om det helt enda. Kanskje til sommeren igjen. Eller noe sånt.. Når jeg blir lei sigaretter. ^^ 7890350[/snapback] u_0 røyk = bad ^^ eller røyk lukt = bad:P Endret 7. februar 2007 av DaXoN Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Svarte. Nesten spist en hel "pose" med fullkornsskorper. Er altfor godt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det syntes TLZ og. Han syter over det hele tiden, når han er med ut å røyke med meg og alle de andre vennene mine som røyker (vent. Hvem av oss er det som IKKE røyker? O_o) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det syntes TLZ og. Han syter over det hele tiden, når han er med ut å røyke med meg og alle de andre vennene mine som røyker (vent. Hvem av oss er det som IKKE røyker? O_o) 7890398[/snapback] Røyker han da? 0_l vis det er det vel litt rart at han klager på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg