DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg skulle EGENTLIG redigere det vekk etter ti sekunder, men så tok læreren ned laptopen min. o_O 7889951[/snapback] haha i got your number 0_o ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen komme hit og ta livet av katten min? Han gjør bare ting han ikke får lov til idag. Spiser opp rosen min, veltet en bøtte med vann i stua, kvesser klørne på basskassa så den er helt ødelagt og drikker av akvarievannet så han blir kvalm og brekker seg. Har prøvd å kaste katta bortover gulvet, distrahere han, hive han ut (da ødelegger han bare vinduskarmen i stedet) og kjefte på han. Ser bare hagle halternativet igjen som uprøvd. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) http://www.dagbladet.no/dinside/2007/02/07/491238.html <- Si meg, hvor dum er folk egentlig? Hvor enkelt er det ikke å få en ny epostadresse? 7889933[/snapback] Ganske utrolig egentlig ja, det tar med 5 sekunder å finne en ny epost adresse, dette er veldig døfødt Det kan jeg gjøre mushi, men jeg bruke øks Endret 7. februar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har fjernet support-innlegg. Det er ikke lov med support i Siste Ordet på noen som helst måte. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen komme hit og ta livet av katten min? Han gjør bare ting han ikke får lov til idag. Spiser opp rosen min, veltet en bøtte med vann i stua, kvesser klørne på basskassa så den er helt ødelagt og drikker av akvarievannet så han blir kvalm og brekker seg. Har prøvd å kaste katta bortover gulvet, distrahere han, hive han ut (da ødelegger han bare vinduskarmen i stedet) og kjefte på han. Ser bare hagle halternativet igjen som uprøvd. 7889971[/snapback] pust inn og pust ut :=) katter er sånt noen ganger:= ) bare kos litt med han så blir han glad Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 du blir glad får noen kaller deg en sau? 0_o 7889932[/snapback] I denne sammenhengen, ja. =) Side 1990, jeg blir født. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Feilbeskrivelse: Ingen vibrasjon Fra verkstedet: Byttet vibrator, testet ok. Lagt inn fabrikk innstillinger. Ok ved test. I tillegg har vi oppgradert til nyeste tilgjengelige software versjon. Mobil-service kan være litt artig noen ganger Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) pust inn og pust ut :=) katter er sånt noen ganger:= ) bare kos litt med han så blir han glad 7889988[/snapback] Det går ikke ann å kose med han. Han bare spreller og biter. Nå ødelegger han skoene mine. Nå har han erta på seg katt nummer to og de har velta tørkestativet mitt Kasta begge to ut! Endret 7. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 I denne sammenhengen, ja. =) Side 1990, jeg blir født. 7889995[/snapback] Er du lammet som bryter de syv segl? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 pust inn og pust ut :=) katter er sånt noen ganger:= ) bare kos litt med han så blir han glad 7889988[/snapback] Det går ikke ann å kose med han. Han bare spreller og biter. Nå ødelegger han skoene mine. 7890010[/snapback] put han i fryseren i noen minuter :=) da blir han rolig Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er du lammet som bryter de syv segl? 7890015[/snapback] Hva? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Feilbeskrivelse: Ingen vibrasjonFra verkstedet: Byttet vibrator, testet ok. Lagt inn fabrikk innstillinger. Ok ved test. I tillegg har vi oppgradert til nyeste tilgjengelige software versjon. Mobil-service kan være litt artig noen ganger 7890009[/snapback] Haha, jeg lo litt av den andre setningen der, ja. mushi: Jeg trodde kattene dine manglet baller? De pleier jo ikke bråke sånn da... Endret 7. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva? 7890032[/snapback] Johannes Åpenbaring min venn. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En spruteflaske med vann er katteoppdragerens beste venn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Johannes Åpenbaring min venn. 7890038[/snapback] Ah, okei. KRL er ikke mitt fag, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En spruteflaske med vann er katteoppdragerens beste venn. 7890051[/snapback] eller sennep opp der sola helst ikke skinner *Ondt* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 mushi: Jeg trodde kattene dine manglet baller? De pleier jo ikke bråke sånn da... 7890036[/snapback] Mine har ikke baller, men krangler fordet Floppy vil være enebarn, men Blanko vil kose! Da blir det bråk. Spruteflaske funker ikke, fordi de er for smarte og driter i om det kommer ut vann eller ikke. De er ikke redd for noe (annet enn biler, funker ikke med billlyd heller) etter å ha bodd sammen med meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 xD Skremmende katter. Min er redd for vann, heldigvis. (Uheldigvis om høsten når han kommer inn og er hefti sølete og ikke får vekk alt selv. Han er nesten like gale som hunden når det gjelder vannskrekk.) Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Syk still = Radiohead+senga. Dang. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ha litt appelsinskall tilgjengelig Funker alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg