Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) yey, matte. Jeg er så sjukt trøtt, kommer ikke til å greie å få fulgt med ..Læreren kaller prosjektor for kanon, søtt. Endret 7. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 God morgen forumtroll, i dag frister det å legge seg å sove i en stressless Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ..Læreren kaller prosjektor for kanon, søtt. 7889086[/snapback] Søtt? Trenger han det greske navnet for en prosjektor for at det skal bli korrekt da? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ..Læreren kaller prosjektor for kanon, søtt. 7889086[/snapback] Litt dumt å klage på feil navn når man ikke kan det riktige selv http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Søtt? Trenger han det greske navnet for en prosjektor for at det skal bli korrekt da? 7889133[/snapback] Ja, tenk ..hva er det greske navnet? Det høres bare så dumt ut når hun sier kanon (: Greit egeulf Endret 7. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det høres bare så dumt ut når hun sier kanon (: 7889143[/snapback] Her kaller alle voksne der for Videokanon Jeg derimot sier prosjektør som er nynorsk, egentlig burde jeg ikke skrive prosjektør her på forumet siden her skriver jeg bokmål, men det glemmer jeg hele tiden Dessuten er "projektor" et forferdelig teit ord Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den skyter ut lys....yeah...det er en kanon Dog, er mange former for kanoner da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En lyskanon. Maglight x50k eller noe sånt. med litt mer splitting av farger osv.. Oo God morgen! Jeg vil sove.. Jeg har fortsatt vondt i tannkjøttet etter tannlegen i går Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 God morgen forumtroll, i dag frister det å legge seg å sove i en stressless 7889116[/snapback] Send hit en til meg også Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dog, er mange former for kanoner da 7889183[/snapback] Det er det. =D Norsk læreren kaller projektoren for "powerpointer". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Den var litt verre.. Demille, er det deg på avataren? Endret 7. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Demille, er det deg på avataren? 7889222[/snapback] Pft, I wish. Er Norah Jones (eller hvordan det skrives) Synes kjolen hennes var så pen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kjøper min In Flames billett, med en gang jeg får forsikret at jeg har fått verge. Det er 18 år her i Bergen. Triste greier. Menmen. 98% sikkert at jeg får en verge, da ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kjøper min In Flames billett, med en gang jeg får forsikret at jeg har fått verge. Det er 18 år her i Bergen. Triste greier. Menmen. 98% sikkert at jeg får en verge, da ^^ 7889237[/snapback] Jeg vurderte om jeg kanskje skulle kjøpe meg en billett å dra til trondheim og se de. Er så glad jeg er kommet over 20 år så man slipper å tenke på alt det der piss som er at man ikke kan komme inn på steder, spesielt konserter! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei alle sammen. sitter bakerst i klasserommet, kjeder ræva av meg. fått utlevert et filmkamera, men vet ikke hva jeg skal filme Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei alle sammen. sitter bakerst i klasserommet, kjeder ræva av meg. fått utlevert et filmkamera, men vet ikke hva jeg skal filme 7889278[/snapback] Hva har du fått beskjed om å bruke kameraet til da? Noen hint om hva du skal bruke det til må du da ha fått Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg burde kanskje ikke ha drikki 1 liter med kaffe i natt:/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEII!!! Prøver, masse prøver. Rett før ferien, de presser alt sammen. gah Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er så glad min skole ikke gjør sånt . . xD Vi har sånn ca. ingenting før vinterferien, fordi VK1 skal til Spania i en måned, så alle lærerne stresser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg