Thewiz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du mener pcen min suger så hardt at jeg ikke kan kjøre vista på et normalt nivå? 7887483[/snapback] Jeg ville ikke sagt det på den måten, men sånt som Aero og det der kan du bare glemme Merk- Dette er ikke support, bare tenker høyt. 7887489[/snapback] Aero? Neh, neste gang jeg skal oppgradere blir det nytt HK, CPU og et par brikker til med RAM. Og muligens et nytt grafikkort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har jeg glemt noe da? Merk- Dette er ikke support, bare tenker høyt. 7887489[/snapback] Du har glemt det mest essensielle av alt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Firefox Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Uhuh, b-real i RPP 7887509[/snapback] Enig. Ganske så heit kar, ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvis det at en går og dusjer er å forlate deg, så ja, da gjorde jeg det. 7887450[/snapback] Trodde jeg skulle bli med jeg. Gjett hvorfor. 7887456[/snapback] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har en skeiv nese...sånn ordentlig skeiv. Lurer på hvor mye det kom til å koste meg for å rette den opp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har en skeiv nese...sånn ordentlig skeiv.Lurer på hvor mye det kom til å koste meg for å rette den opp. 7887561[/snapback] Jeg kan gjøre det gratis. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvis det at en går og dusjer er å forlate deg, så ja, da gjorde jeg det. 7887450[/snapback] Trodde jeg skulle bli med jeg. Robbie hadde badeand, så da falt valget på han. Dessuten såpet han meg inn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har tre badeender... Og jeg kunne såpet deg inn og skylt deg av... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg kan gjøre det gratis. 7887564[/snapback] Så snilt av deg Kekek! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Du har glemt det mest essensielle av alt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Firefox 7887532[/snapback] Jeg har ikke glemt det, jeg har ungått å installere det. Opera all the way EDIT- Til og med på mobilen*peke* Endret 6. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har en skeiv nese...sånn ordentlig skeiv.Lurer på hvor mye det kom til å koste meg for å rette den opp. 7887561[/snapback] Hvorfor må du rette den opp? Må ikke det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har ikke glemt det, jeg har ungått å installere det. Opera all the way EDIT- Til og med på mobilen*peke* 7887598[/snapback] I know, jeg bare plager Hvorfor må du rette den opp? Må ikke det.7887609[/snapback] Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese 7887631[/snapback] Du hadde nå sett like kjekk ut som du gjør nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese 7887631[/snapback] Det med rett nese kan sikkert ordnes med en slegge, eller evt. photoshop. Eller du kan ringe enten et sykehus(selv om de lite sannsynlig gjør sånt der), eller en plastisk-kirurg-plass. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese 7887631[/snapback] Du hadde nå sett like kjekk ut som du gjør nå 7887683[/snapback] Har du noen warns du gjerne skulle blitt kvitt eller? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har du noen warns du gjerne skulle blitt kvitt eller? 7887719[/snapback] Nei, jeg bare setter pris på at forumet har slike kjekke mannfolk som han. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese 7887631[/snapback] En nose-job ligger på omtrent 20 000 kroner, - kommer helt an på hvilken vinkel nesa di er i. Står den vinkelrett ut kan regne det dobbelte. Operasjonen vil vare i 1-2 timer med lokalbedøvelse, og du er fit for fight innen 7 til 10 dager. (Kilde) EDIT: Eller så kan du ta versjonen til broren min: Han hadde skjeiv nese. Helt til de ble vekt i militæret og måtte skynne seg opp. En av de han sov i lavvo med var litt kjappere enn han, så når han hoppa over broren min fikk han tuppa han mitt i nesa med militærboots idet bror reisa seg opp. Etter den dagen ble nesa hans rettere. Endret 6. februar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Staff-slut. Thats what you are. Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som vet hva sånne bilder/plakater, som det bildet jeg har i spoiler, kalles? Hvis de i det hele tatt kalles noe spesielt da.. Eventuelt vet om en side med mange slike. Da tenker jeg også på sånne med ei dame på. ..og alt som ellers likner egentlig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gawd, begynner å bli sjuk nå. Herlig. Jeg som for noen få dager siden klarte å prestere å si at jeg ikke blir skikkelig syk. Føler meg som et råttent appelsinskall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg