Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Du mener pcen min suger så hardt at jeg ikke kan kjøre vista på et normalt nivå? :wee:

7887483[/snapback]

Jeg ville ikke sagt det på den måten, men sånt som Aero og det der kan du bare glemme ;)

Merk- Dette er ikke support, bare tenker høyt.

7887489[/snapback]

Aero?

Neh, neste gang jeg skal oppgradere blir det nytt HK, CPU og et par brikker til med RAM.

Og muligens et nytt grafikkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har glemt det mest essensielle av alt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Firefox ;)

7887532[/snapback]

Jeg har ikke glemt det, jeg har ungått å installere det.

Opera all the way :fun:

EDIT- Til og med på mobilen*peke*

Endret av edge
Lenke til kommentar
Jeg har ikke glemt det, jeg har ungått å installere det.

Opera all the way :fun:

EDIT- Til og med på mobilen*peke*

7887598[/snapback]

I know, jeg bare plager ;)
Hvorfor må du rette den opp? :wee: Må ikke det.

7887609[/snapback]

Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese :)
Lenke til kommentar
Neieh, duh no..lurer bare på hvor mye det vil koste meg og hvordan jeg muligens kunne se ut med en "rett" nese :)

7887631[/snapback]

Det med rett nese kan sikkert ordnes med en slegge, eller evt. photoshop.

Eller du kan ringe enten et sykehus(selv om de lite sannsynlig gjør sånt der), eller en plastisk-kirurg-plass.

Lenke til kommentar

7887631[/snapback]

En nose-job ligger på omtrent 20 000 kroner, - kommer helt an på hvilken vinkel nesa di er i. Står den vinkelrett ut kan regne det dobbelte.

Operasjonen vil vare i 1-2 timer med lokalbedøvelse, og du er fit for fight innen 7 til 10 dager.

(Kilde)

EDIT: Eller så kan du ta versjonen til broren min:

Han hadde skjeiv nese. Helt til de ble vekt i militæret og måtte skynne seg opp. En av de han sov i lavvo med var litt kjappere enn han, så når han hoppa over broren min fikk han tuppa han mitt i nesa med militærboots idet bror reisa seg opp. Etter den dagen ble nesa hans rettere.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Noen som vet hva sånne bilder/plakater, som det bildet jeg har i spoiler, kalles? Hvis de i det hele tatt kalles noe spesielt da.. Eventuelt vet om en side med mange slike. Da tenker jeg også på sånne med ei dame på. ..og alt som ellers likner egentlig.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Beer---Helping-Ugly-People--C10007026.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...