Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt går merkverdig fort :love:

7887339[/snapback]

Hehe.. :)

 

Har ikke merka at linux'en min har blitt tregere.. Og den har vært installert leenge :p

7887354[/snapback]

 

Det stabla seg opp mye drit etterhvert. Til slutt sletta jeg rett og slett partisjonene og starta på nytt(for jeg hadde ikke adgang til de rette systemfilene med xp-cd'en).

Lenke til kommentar
Alt går merkverdig fort :love:

7887339[/snapback]

Hehe.. :)

 

Har ikke merka at linux'en min har blitt tregere.. Og den har vært installert leenge :p

7887354[/snapback]

 

Det stabla seg opp mye drit etterhvert. Til slutt sletta jeg rett og slett partisjonene og starta på nytt(for jeg hadde ikke adgang til de rette systemfilene med xp-cd'en).

7887376[/snapback]

 

 

Kjører dere Linux?

Lenke til kommentar
Jeg vil være frisk og være i Oslo, NÅ!

7887378[/snapback]

Er ikke noe gøy å være i Oslo nå. Kan ikke gå med høye fine sko fordi det er is overalt og det blåser og bussene er 25 minutter forsinket og vottene mine ligger i veibanen på Alnabru. :(

7887400[/snapback]

 

Uff da.

Men i Oslo er ei søt, lita jente som vil at jeg skal være hos henne og puse ^^

 

Og selv om jeg er aldri så redd for fysisk kontakt grunnet div. psykiske traumer fra noen år siden, så har jenta så bra musikksmak at det har ikke noe å si :p

Lenke til kommentar

Faen ass, syns ikke Vista var så fantastisk jeg, nå klikker det og styrer her, har faktisk fått bluescreen 2 ganger óg.

 

Og tregt er det og, den styrer med blokeringer som faen og vært femte sek. minner den meg på at jeg må virusprogram.

 

Kanskje jeg skal bare gå over til Xpen min igjen. :ph34r:

Lenke til kommentar
applemania forlot meg. :(

7887436[/snapback]

Hvis det at en går og dusjer er å forlate deg, så ja, da gjorde jeg det. ;)

 

I dag gjorde jeg det jeg hater at andre mennesker gjør; drar hjem fra treningsstudioet uten å dusje og sitte med treningstøyet på banen hjem.

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Du mener pcen min suger så hardt at jeg ikke kan kjøre vista på et normalt nivå? :wee:

7887483[/snapback]

Jeg ville ikke sagt det på den måten, men sånt som Aero og det der kan du bare glemme ;)

 

EDIT-

 

Har nå installert:

 

-AVG

-VLC

-Messanger

-Opera

-WMP11

-Catalyst

 

Har jeg glemt noe da? :hmm:

 

Merk- Dette er ikke support, bare tenker høyt.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...