Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope, aldri hatt sansen for sånne jenter. Heidi Klum, Laetitia Casta og Adriana Lima ser ikke sånn ut, mens Karolína Kurková er tynn, men fortsatt gloheit.

7884685[/snapback]

If by gloheit, you mean "A look of mental retardation" and sharp, pointy bones, i do agree.

 

Face it, dama ser jo hjernedød ut!

Andeby synes det er idiotisk å være voksen før du er voksen!

7884699[/snapback]

Og man kan heller ikke være voksen før man har evnen til å være barnslig:)

Lenke til kommentar
Ikke prat på vegne av alle da, Stefan. Jeg deler ikke din mening.

7884738[/snapback]

Mhm, fredrik lever nemlig i den virkelige verden.

7884774[/snapback]

Hvorfor lever vi ikke i land hvor kvinner ikke har rett til å uttale seg? Er det bare jeg som har lagt merke til at de personlige frihetene ikke har noe med sunn fornuft å gjøre? Hva skal kvinner med utdanning når de ikke klarer å prestere annet enn å sitte på ræven og vente på at en bedrift trenger 40% kvinner?

 

*sukk*

Lenke til kommentar
Hvorfor lever vi ikke i land hvor kvinner ikke har rett til å uttale seg? Er det bare jeg som har lagt merke til at de personlige frihetene ikke har noe med sunn fornuft å gjøre? Hva skal kvinner med utdanning når de ikke klarer å prestere annet enn å sitte på ræven og vente på at en bedrift trenger 40% kvinner?

 

*sukk*

7884790[/snapback]

Og du har liten tiss.

Lenke til kommentar
Hvorfor lever vi ikke i land hvor kvinner ikke har rett til å uttale seg? Er det bare jeg som har lagt merke til at de personlige frihetene ikke har noe med sunn fornuft å gjøre? Hva skal kvinner med utdanning når de ikke klarer å prestere annet enn å sitte på ræven og vente på at en bedrift trenger 40% kvinner?

 

*sukk*

7884790[/snapback]

Jeg veit om mange jenter/kvinner som har sunn fornuft, utdanning er det verre med... :wee:

 

EDIT: Mange, ikke mamma. Lurer på hva JEG tenker med idag...

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Fy flate som jeg virkelig savner mammas grovbroed.

4 maaneder naa, saa skal jeg spise meg full paa det.  :)

7884826[/snapback]

Får ta med deg en 12 til 20 brød hjem igjen da :p

 

og du sa noe om at det ikke var nok mat i kantina på skolen din elns til deg. hva med å ta med deg mat sjøl? matpakke er tingen.

Lenke til kommentar
Hvorfor lever vi ikke i land hvor kvinner ikke har rett til å uttale seg? Er det bare jeg som har lagt merke til at de personlige frihetene ikke har noe med sunn fornuft å gjøre? Hva skal kvinner med utdanning når de ikke klarer å prestere annet enn å sitte på ræven og vente på at en bedrift trenger 40% kvinner?

 

*sukk*

7884790[/snapback]

Håper inderlig du ikke mente det der.

Lenke til kommentar
og du sa noe om at det ikke var nok mat i kantina på skolen din elns til deg. hva med å ta med deg mat sjøl? matpakke er tingen.

7884857[/snapback]

Faktisk saa har skolen vaar saa fint klart aa nekte oss med aa ta med oss mat inn paa skolen som ikke er kjoept der, siden det kan vaere "usunt".

De vil vel mer tjene penger tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...