SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg lata som jeg hadde peil og skreiv et svar til folks fordommer mot tagging... Føle at en gjør noe fornuftig Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Digg å ha en kompis på 22 år, som kan kjøpe meg sprit ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Først etter jeg hadde lagt ut bilde i rpp så jeg at jeg ikke hadde panne på bildet Dreit i det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sykt kjipt å bare kjenne late folk over 22, som aldri gidder kjøpe sprit.. Men søstra mi kommer hjem snart, kosekose Omg, u have lajk no panne Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 gad i nøw! tok på meg joggebukse Synes jeg fortjente det etter å ha sprada i en bukse som er så trang at den nesten stopper blodomløpet i beina i hele dag. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Stefan er bare så überkul Han lovte å kjøpe meg en flaske vodka ved neste lønning Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Så heldig du er da Sugarbabes er på. Må finne fjernkontrollen snart. Er bare møkk på mtv. Satt å så på southpark for 3 timer siden, og siden har jeg ikke sett kontrollen. Noe som har tatt den? Endret 1. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er i sjokk. Så nettopp episode 5 (s02) av Masters of Horror. Carpenter er en syk, syk mann. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg ser ikke på tv, så jeg har ikke tatt den... Snart leggetid ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Veit ikke. Usikker på om jeg tørr å sove idag. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvorfor tør man ikke sove, siden det er jul Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har så mye mareritt og sånt nå. Minus gøy å våkne opp i panikkangst. Derfor sitter jeg våken. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Det er jo ikke noe kos, men du må jo sove tilslutt? Jeg drømte at jeg var innelåst i bilen vår i dag, så ut fra askebegeret begynte det å strømme røyker, sånna halvrøykte, ut fra askebegeret..Til slutt var de helt oppunder taket, og jeg holdt på å drukne, så våkna jeg brått... Jeg lurer på hvorfor man alltid våkner før man finner ut slutten Edit: leif, britt og per ivar Endret 1. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ja er litt irriterende det. Jeg drømmer litt skumlere enn det Blir helt overraska over hva undebevistheten min koker sammen hver jævla natt. Endret 1. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Først etter jeg hadde lagt ut bilde i rpp så jeg at jeg ikke hadde panne på bildet Dreit i det. 7397976[/snapback] Skjønner ikke hvorfor du skal bli missunlig på de, du er jo kjempe pen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor du skal bli missunlig på de, du er jo kjempe pen. 7398028[/snapback] thank you my sweet prince. Jeg er bare søt Vertfall det jeg får høre av de som har truffet meg live. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Argh *modig forsøk på å rive seg løs fra SO* *greie det* ...Natta, folkens Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Drømmer hva? Mine værste mareritt jeg har hatt var når jeg hadde røde kopper? sånn barnesykdom, men jeg var 16, og dermed blir du truffet mye hardere...Hadde feber i ca 1,5 uker... Drømte hver natt at det komm sånne røde ord, med svart bagkrunn og at de var skrevet med blod, og masse blodstreker over dem liksom..De kom i hjerterytme, dunkende mot meg helt til de holdt på å sluke meg så våkna jeg..Hver jævla natt, aldri vært så redd for å sove... Jeg drømmer generelt sett dårlige drømmer om pappa og dama jeg liker, ikke noe fint i det heletatt..Søvnen min går det mer eller mindre til helvette med om dagene.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Igår drømte jeg at jeg lå på et gulv og det var blod overalt. Ekkelt, klumpete, koagulert, rødt blod. Jeg var helt dopa på piller og jeg klarte ikke snakke eller røre meg. Så kom typen min inn og fant meg sånn. Dagen før der drømte ejg at morra mi kom hit og jeg låste døra og nekta henne inn. Da tok hun Floppy (ene pusen min) og knakk nakken på han, flådde han og smørte blod oppover døra mi mens hun ropte og skreik. Dagen før der igjen drømte jeg at jeg kjørte utfor et stup og turen ned skrenten og på vei til døden varte så lenge. Jeg bare satt i bilen og tenkte igjennom livet mitt, mens jeg ventet på at den skulle treffe bakken og jeg skulle dø. Jaja. Endret 1. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og jeg trodde jeg hadde fæle drømmer... Men det føles mye værre ut enn en skulle tru, og drukne i røyk er skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg