Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke noe kos, men du må jo sove tilslutt?

Jeg drømte at jeg var innelåst i bilen vår i dag, så ut fra askebegeret begynte det å strømme røyker, sånna halvrøykte, ut fra askebegeret..Til slutt var de helt oppunder taket, og jeg holdt på å drukne, så våkna jeg brått...

Jeg lurer på hvorfor man alltid våkner før man finner ut slutten :hrm:

Edit: leif, britt og per ivar

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Drømmer hva?

Mine værste mareritt jeg har hatt var når jeg hadde røde kopper? sånn barnesykdom, men jeg var 16, og dermed blir du truffet mye hardere...Hadde feber i ca 1,5 uker... Drømte hver natt at det komm sånne røde ord, med svart bagkrunn og at de var skrevet med blod, og masse blodstreker over dem liksom..De kom i hjerterytme, dunkende mot meg helt til de holdt på å sluke meg så våkna jeg..Hver jævla natt, aldri vært så redd for å sove...

Jeg drømmer generelt sett dårlige drømmer om pappa og dama jeg liker, ikke noe fint i det heletatt..Søvnen min går det mer eller mindre til helvette med om dagene.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Igår drømte jeg at jeg lå på et gulv og det var blod overalt. Ekkelt, klumpete, koagulert, rødt blod. Jeg var helt dopa på piller og jeg klarte ikke snakke eller røre meg. Så kom typen min inn og fant meg sånn.

Dagen før der drømte ejg at morra mi kom hit og jeg låste døra og nekta henne inn. Da tok hun Floppy (ene pusen min) og knakk nakken på han, flådde han og smørte blod oppover døra mi mens hun ropte og skreik.

Dagen før der igjen drømte jeg at jeg kjørte utfor et stup og turen ned skrenten og på vei til døden varte så lenge. Jeg bare satt i bilen og tenkte igjennom livet mitt, mens jeg ventet på at den skulle treffe bakken og jeg skulle dø.

Jaja.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...