Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Å si at catwalkmodeller er for tynne og at man ikke ønsker slike såkalte perfekte kropper er som når jenter sier at de foretrekker gjennomsnittlige peniser. Vi sier det vi må for å få de vi kan, fordi vi vet at å stille for høye krav gjør at vi ikke får noe. Vær litt ærlige for en gangs skyld og innrøm det.

7884582[/snapback]

Du synes bleike, livløse, syltynne kvinner uten former er hot?

 

 

..Jeg har oppdatert bloggen min :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å si at catwalkmodeller er for tynne og at man ikke ønsker slike såkalte perfekte kropper er som når jenter sier at de foretrekker gjennomsnittlige peniser. Vi sier det vi må for å få de vi kan, fordi vi vet at å stille for høye krav gjør at vi ikke får noe. Vær litt ærlige for en gangs skyld og innrøm det.

7884582[/snapback]

Naa har vel ingen sagt at de ikke vil ha perfekte jenter. Modelljenter og catwalk jenter (som oftest) er veldig forskjellige. Jeg synes det IKKE er fint naar du kan se en jentes ribbein.

Lenke til kommentar
Å si at catwalkmodeller er for tynne og at man ikke ønsker slike såkalte perfekte kropper er som når jenter sier at de foretrekker gjennomsnittlige peniser. Vi sier det vi må for å få de vi kan, fordi vi vet at å stille for høye krav gjør at vi ikke får noe. Vær litt ærlige for en gangs skyld og innrøm det.

7884582[/snapback]

 

wise words, wise words. /bow

Lenke til kommentar
Du synes bleike, livløse, syltynne kvinner uten former er hot?

7884631[/snapback]

Nope, aldri hatt sansen for sånne jenter. Heidi Klum, Laetitia Casta og Adriana Lima ser ikke sånn ut, mens Karolína Kurková er tynn, men fortsatt gloheit.

 

 

MrLeftfield: Godt at noen forstår det. Jeg trenger flere minions.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Du synes bleike, livløse, syltynne kvinner uten former er hot?

7884631[/snapback]

Nope, aldri hatt sansen for sånne jenter. Heidi Klum, Laetitia Casta og Adriana Lima ser ikke sånn ut, mens Karolína Kurková er tynn, men fortsatt gloheit.

 

 

MrLeftfield: Godt at noen forstår det. Jeg trenger flere minions.

7884685[/snapback]

Liker Lima, men Ambrosio blir for tynn for meg.

Lenke til kommentar
Du synes bleike, livløse, syltynne kvinner uten former er hot?

7884631[/snapback]

Nope, aldri hatt sansen for sånne jenter. Heidi Klum, Laetitia Casta og Adriana Lima ser ikke sånn ut, mens Karolína Kurková er tynn, men fortsatt gloheit.

 

 

MrLeftfield: Godt at noen forstår det. Jeg trenger flere minions.

7884685[/snapback]

 

bitch, du får ikke meg som minion. Jeg er min egen Lord, and YOU are NOT prepared!

Lenke til kommentar
Du synes bleike, livløse, syltynne kvinner uten former er hot?

7884631[/snapback]

Nope, aldri hatt sansen for sånne jenter. Heidi Klum, Laetitia Casta og Adriana Lima ser ikke sånn ut, mens Karolína Kurková er tynn, men fortsatt gloheit.

7884685[/snapback]

Er Heidi Klum og Adriana Lima catwalk modeller, eller igrunn vanlige modeller?

Det er i alle fall ikke det jeg forbinner med catwalk modeller fra Paris.

 

Skal vaere enig at de jentene du nevner over en heite ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...