Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg..

 

I går tok jeg 3 stk sovepiller, og la meg. Slo av tv og alt. Så våkner jeg i tre tiden og skjønner ingen ting siden moren min sitter i stua og ser på tv osv, tre på natta.

Og nå viser det seg at jeg ikke sovna i går, men gikk rundt å snakka med meg selv og skulle spille og se på tv osv, men jeg greide ikke å ta fjernkontrollen engang... Og spydde litt i dassen, når jeg kom til bevissthet så trodde jeg det bare var en drøm. Men fikk bekreftelse fra moren min i dag, jajaja...

 

Er ikke så ille i formen, fordi jeg spydde opp igjen.

 

Skummelt.

Lenke til kommentar
Nja.

 

Trenger 45. - 50.000 først :p

 

Regner med ca 20. - 25.000 på Outland/Avalon og 25.000 for å kjøpe alle CDene og DVDene jeg vil ha :p

7883638[/snapback]

 

Det er jo lett å ordne.. Kanskje ikke for envær person men :p

 

Vis jeg hadde samla inn all gjeld folk skylder meg hadde jeg hatt nesten 25.000 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Naa har jeg kommet meg paa skolen, og jeg er saa utrolig irritert paa vertsbroren. For en idiot! :mad:

7883715[/snapback]

Fortell fortell.

7883734[/snapback]

Han er rett aa slett en stor idiot. F.eks i gaar naar vi kom hjem, fant han ut at det var veldig artig aa IKKE laase opp doeren til huset. Saa der staar jeg og vertssosteren min og venter paa komme inn, mens han gaar ut for aa "spasere".

Vertssosteren min begynner aa klage om at hun maa paa do, og Paul kommer opp for aa laase opp doren. Han slipper henne inn, men laaser meg ute igjen. Da blir jeg rett aa slett sur og sier at han faar faen meg slippe meg inn. Da blir han plutselig sur for at jeg blir sur, slipper meg inn og begynner aa surmule. Vertssosteren finner ut at det kan vaere artig aa laase han ute. Paul begynner aa hamre paa doeren som om han holder paa aa do, frem til jeg laaser opp doeren (noe som tok 1 minutt eller noe). Da er han enda mer sur, gaar rett bort til sekken min og hiver den paa gulvet for saa aa stikke.

Etter det har jeg ikke "snakket" med han, siden han nekter aa ta kontakt med meg.

 

Jeg mener, herregud. Han er 18 aar. :hrm:

Lenke til kommentar
Heh.

 

Og om man har gjeld på noen 14. - 15.000 å betale? :p

7883810[/snapback]

 

Hehe den har jeg aldri opplevd så da har jeg ikke noen råd, en "kompis" meg skyldte meg 10.000, men han kunne ikke betale, så da tok jeg båten hans, hehe, så nå har jeg båt til sommeren :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Han trenger jo ikke aa oppfoere seg som en 3 aaring heller.  :nei:

7883822[/snapback]

Nei, men du kommer ikke unna slike folk.

 

En jeg kjenner begynte å forsvinne fra skolen etter at Burning Crusade kom ut. Så når vinterballet kom ble han forbanna fordi vi ikke hadde kjøpt billett til han. :ermm:

Lenke til kommentar
Omg..

 

I går tok jeg 3 stk sovepiller, og la meg. Slo av tv og alt. Så våkner jeg i tre tiden og skjønner ingen ting siden moren min sitter i stua og ser på tv osv, tre på natta.

Og nå viser det seg at jeg ikke sovna i går, men gikk rundt å snakka med meg selv og skulle spille og se på tv osv, men jeg greide ikke å ta fjernkontrollen engang... Og spydde litt i dassen, når jeg kom til bevissthet så trodde jeg det bare var en drøm. Men fikk bekreftelse fra moren min i dag, jajaja...

 

Er ikke så ille i formen, fordi jeg spydde opp igjen.

 

Skummelt.

7883640[/snapback]

Det samme gjorde jeg på lørdag, ikke at jeg gikk rundt jeg satt ved dataen... Ikke bra å snakke ubevisst med folk på MSN :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...