SnittLeif Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Top of the morning to all of you! I dag tenkte jeg å begynne med oppussingsprosjektet mitt:) Hva gjør folket? Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva gjør folket? 7882310[/snapback] Folk flest er vel på jobb og skole og lever livet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 sitter på skolen å loker. oppe på datarommet for å være litt mer korrekt. det er no sånn zambia greier her, også er det no sprø oppvisninger med gale menn og sånne trommer. Sulten er jeg også. skal bli godt med mat etterpå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 syns det er godt å begynne på jobb klokka 3 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) syns det er godt å begynne på jobb klokka 3 7882328[/snapback] Syntes det er digg å slutte kl 3 edit: 15:00. For så å ha fri i morgen. Endret 6. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 oO Hodepina mi er nesten borte. Endelig! Best å ikke si noe til mamma, da kan jeg ha fri i morra også. Hmm, skal jeg våge meg opp og finne kakene mon tro? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Billig Acer-pc Tja, 12,5 mill er vel litt drøyt. Selv for en med Vista. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Haha. jeg tømte cola automaten. Tok ut 6 stk cola, og 4 stk fanta på skolen.. Og skolen har endelig fått skolelinux, eller jeg har vertfall nå fått adgang til det. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hei hvordan går det med alle? har alle det bra eller? :=) sitter på jobben og prøver og selge noen som trenger strøm? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja. Men jeg har mer bruk for et trådløst nettverk. Strøm har jeg. Men jeg skulle gjerne hatt litt til. Kunne jeg kjøpt ti stk. strøm av deg? :] Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja. Men jeg har mer bruk for et trådløst nettverk.Strøm har jeg. Men jeg skulle gjerne hatt litt til. Kunne jeg kjøpt ti stk. strøm av deg? :] 7882426[/snapback] hehe vil du ha strømmen på boks eller? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Arg, var akkurat hos legen nå og fant ut at jeg har halsbetennelse! Nå svir det som faen. Edit: og jeg må ta schvæære tabletter og kan nesten ikke spise eller drikke. Det er en "god" start på dagen Edit2: og jeg må ta en om mornigen, en midt på dagen og 2(!) om kvelden!(tabletter) Endret 6. februar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mjoo. Boks går fint. Men jeg håpte dere hadde på flaske? Oo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 "Hva gjør du når dattra di stikker av med en eldre man hun har møtt på internett? Straks på Dr. Phil" Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hva gjør man når PC'en lagger under filmavspilling? EDIT- Man avslutter virusscan Endret 6. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hva gjør man når PC'en lagger under filmavspilling? EDIT- Man avslutter virusscan 7882487[/snapback] Dreper en elg og drikke hans blod! Nei, det veit jeg ikke. Ahh, så enkelt... Endret 6. februar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fikk lyst til å se Dr.Phil. Men neeeida. Jeg går på skole, jeg Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mjoo. Boks går fint. Men jeg håpte dere hadde på flaske? Oo 7882441[/snapback] har litt på flaske men de er litt dyre vet u 100kr flaske så får du masse strøm:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jess, da tar jeg seks flasker av dere ^^ Leverer dere og? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg ligger hjemme og orker ikke gjøre noe annet enn å se på sider som forverrer huepina mi Lenge leve forstyrrende myspace-sider Har 4-5 usette filmer, noen bøker og diverse liggende her, men får meg ikke til å verken se film, lese bøker / blad eller spise kakestykket som ligger her. Og midt oppi det hele, mimrer jeg tilbake til da jeg var ei lita skolejente! Vel, kanksje ikke, men Mana gjør i alle fall sånn med meg at jeg føler meg som ei lita skolejente igjen. Skjønte at noe var galt like etter at jeg hadde skrevet den setningen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg