Dorian Gray Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Daniel Craig er det lekreste vesenet i den filmen. Har ingenting å si hvor pene damene er, den kroppen er nok til å gjøre enhver litt skeiv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Daniel Craig er det lekreste vesenet i den filmen. Har ingenting å si hvor pene damene er, den kroppen er nok til å gjøre enhver litt skeiv.7881546[/snapback] Vel...eh...du om det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Daniel Craig er det lekreste vesenet i den filmen. Har ingenting å si hvor pene damene er, den kroppen er nok til å gjøre enhver litt skeiv.7881546[/snapback] Vel...eh...du om det 7881549[/snapback] Du hadde takket nei? Plz. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.2and2.net/Priv/daniel-craig-speedo12.jpg Du hadde takket nei? Plz. 7881553[/snapback] Hehe, tja...hvis jeg hadde fått noen øl innabors først så.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tenkte meg det ^^ Jaja, nok en natt som går med på veldig lite. Så mye tid som kan forsvinne av å se på konsertopptak på youtube. ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Huff, denne uka kommer til å ta på Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg la meg klokken to, men har jeg sovnet enda? Neida... skole til klokka fem i morgen også, og må opp klokken åtte, så dette blir gøy. maks to timer søvn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://b-real.org/sandler.png <- PRICELESS! :D Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Nice edit, synd at den ble oppdaget så raskt. Vel, nyeste 24, vi snakkes om en time. It's time for the Jack Bauer Power Hour! edit: Oja, det var jo bare Tidenes Forbanna Episode! Endret 6. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 oO Jeg overlevde natten ^^ Feberen har gått noe ned, hodepina er verre enn ellers og værmennene må dø. Hvor faen er mildværet mitt?! -16 er ikke mildt! Det er kaldt! gief kake plx! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Haha, det sier de som har lovbelagte innetider for ungdommer og arresterer folk hvis de drikker alkohol. :!: Norge er friere. 7880519[/snapback] Samme er mesteparten av vest-Europa God morgen forresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg hadde takket nei til Daniel Craig anytime. Ser ikke hva som er så spesielt med ham. :hmmm: Jaja, samme får det være. Guten Morgen, alle sammen. Forsov meg i dag og, denne uken er fantastisk, og jeg elsker den. Og i stedet for å få dusjen, stikker lillebror av med den, så jeg rekker ikke dusje i dag, og håret mitt ser HELT fantastisk ut, og jeg skal til tannlegen i dag og borre i de stakkars tennene mine, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, for det jeg opprinnelig tenkte på blir drittubehagelig om jeg skal ligge lenge i en tannlegestol, og utenom det, så har jeg bare sommerklær, omtrent. Faen. God, jævla drittmorgen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg hadde takket nei til Daniel Craig anytime.Ser ikke hva som er så spesielt med ham. :hmmm: 7881704[/snapback] Daniel Craig er vår tids Sean Connery. Så hold kjeft. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.2and2.net/Priv/daniel-craig-speedo12.jpg Du hadde takket nei? Plz. 7881553[/snapback] Hehe, tja...hvis jeg hadde fått noen øl innabors først så.. 7881555[/snapback] Jasså. Jeg visste det var en grunn til at du kaller deg for BIreal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror jeg hadde glatt gått for andre enn Daniel Craig selv jeg. Nei, gi meg døde menn som James Dean og slikt Eller bare Nicolas Cage i bar overkropp *sikle litt* Eplefe, høres kjedelig ut Tannleger er teite. Akkurat som leger. "Du har en virusverdi på 23. Vanlig er 8." Jaok? Og det betyr hva? Nei, det kunne han ikke si meg. Grr. Teiten. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fuck, det snør, det blåser og det er glatt som f*** Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så. virusverdi på 23 var ikke så ille likevel. De virkelige sjuke har rundt 600. Fint det da. Men jeg har viruset til hjernehinnebetennelse, bare ikke hjernehinnebetennelse ennå, men det kan utvikle seg any time, så jeg skal bare ligge i senga og ta livet med ro og prøve å bli frisk. I can do that Særlig når apetitten er tilbake og jeg har kakao og kake ^_^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du sa du skulle dø i går Datasmurf.. Du er her nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Om han får hjernehinnebetennelse er han ikke langt i fra uansett. Jeg sa du måtte slutte å drikke, smurfen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Uff, må jobbe. Har ikke lyst. Tho, blir nok litt fett når Killerquo kommer innom i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg