Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Store mengder espresso stopper effektivt søvnighet, tiltaksløshet og stabil mage :)

7881210[/snapback]

 

jeg er veldig enig i den siste delen der. Men ja, kaffe er en must når du har mye å gjøre, må legge deg seint og stå opp tidlig for så å ha masse action i løpet av dagen hvor du faktisk må være klin våken og fokusert.

Lenke til kommentar
jeg er veldig enig i den siste delen der. Men ja, kaffe er en must når du har mye å gjøre, må legge deg seint og stå opp tidlig for så å ha masse action i løpet av dagen hvor du faktisk må være klin våken og fokusert.

7881217[/snapback]

For ikke å snakke om når du snart har vært våken i 27 timer, og nettopp har blitt innkalt til et lite ekstramøte... Men ja, litt enig i mage-delen. Syv kopper på kort tid har en tendens til å gi litt utslag.
Lenke til kommentar

Hehe ser på den nå. Morsomt, ja. Mulig han karen på den første videoen faktisk er seriøs.

"I don't even go to Taco Bell anymore because it sounds too close"

 

Også helt genialt på slutten når han drar alle låtene han kan som bruker akkurat samme akkordene. Helt fra 80-talls låter til moderne punkrock.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ja, nå kan du referere til Pachelbel når du hører Twisted sister eller Green Day, og være lykkelig over at ikke en kjeft rundt deg skjønner poenget :)

7881406[/snapback]

Imponeringsfaktoren på den er nok passe høy. :D

Spørs bare om ikke bedreviterfaktoren er høyere... :hmm:

Lenke til kommentar

For å være på den heeelt sikre siden kan du begynn å prate om hvordan dette beviser at de gamle "mestrene" var så mye bedre enn alt som lages i dag fordi alt bare er etterlikninger... Og konkludere med at all annen musikk enn klassisk kun er noe for "den gemene hop". :p

*Huske i tilfelle jeg møter noen musikkfreaks jeg ikke liker.*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...