Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Herregud da mann. Hun er bare kåt på deg. :roll:

7880322[/snapback]

Hun vet ikke åssen han ser ut. :roll:

7880335[/snapback]

Nei, og om hun er kåt på meg (uten å ha sett meg...) så hadde det stilnet om jeg hadde gitt bilde. :wee:;) Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At hun hele tatt gidder å mase på han når han er så stri er jo også litt rart.

7880354[/snapback]

/care på hele greia :wee:

 

La oss snakke om no kos. No viktig, jeg stiller til nesteleder for elevrådet på skolen :w00t:

7880398[/snapback]

 

 

Du nestleder?

 

 

:rofl:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neida, eg bare skoyar med deg :wee:
Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Jeg vet jeg sikkert er hypokonder og at dette bare er et angstanfall, men hvis ikke, så husk meg for det positive jeg har kommet med, og ikke bildespamminga...

 

 

Jeg vandrer hen, og skriver mine siste ord til dere her i SO.

 

Takk for alt.

7880433[/snapback]

drar duuu ? :S

Lenke til kommentar

Til alle som hadde en komentar til meg. CARE!

 

Greit drit i CV, jeg har bare lyst å ha litt makt! Ok?! Greit?! Ikke som om jeg kommer til å bli nestleder, jeg er førstiss. :hrm:

 

Lederen er forresten ikke en elev, hun var elev. Aner ikke why..

 

 

 

..Jeg er egentlig ikke så slem :( Unnskyld

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Woho, fikk mine nye hodetelefoner i posten i dag. AKG K27I. Fy faen så råe. :D

 

I tillegg fikk jeg høre noe artig på skolen i dag. Vi snakket om Holocaust på skolen i dag, og læreren sier at vi er så heldige som bor i USA som er verdens frieste land der de kan gjør hva de vil.

 

Haha, det sier de som har lovbelagte innetider for ungdommer og arresterer folk hvis de drikker alkohol. :!:

 

Norge er friere. :)

Lenke til kommentar
Woho, fikk mine nye hodetelefoner i posten i dag. AKG K27I. Fy faen så råe.  :D

 

I tillegg fikk jeg høre noe artig på skolen i dag. Vi snakket om Holocaust på skolen i dag, og læreren sier at vi er så heldige som bor i USA som er verdens frieste land der de kan gjør hva de vil.

 

Haha, det sier de som har lovbelagte innetider for ungdommer og arresterer folk hvis de drikker alkohol.  :!:

 

Norge er friere.  :)

7880519[/snapback]

 

Jeg har på følelsen av at enkelte amerikanere tenker at verden utenfor grensene er endeløst hav og ørkenlandsskap...

 

Er jeg i nærheten av en korrekt følelse?

Lenke til kommentar
Jeg har på følelsen av at enkelte amerikanere tenker at verden utenfor grensene er endeløst hav og ørkenlandsskap...

 

Er jeg i nærheten av en korrekt følelse?

7880543[/snapback]

Så å si. Kanskje ikke så ille, men de tror USA er så ekstremt mye bedre enn alle andre land. Noe som IKKE er sant.

 

Ustedalen: Du skulle åpna kjeften og sagt "Norway ftw!!"

7880551[/snapback]

Jeg satt igrunn bare å så dumt på læreren. Det samme gjorde den svenske utvekslingsstudenten i klassen min. :nei:

 

Forresten, cola er så billig her ja. All brus er ekstremt billig. Det gjør man avhengig.

 

AKG er gromt, ja. Liker godt K240 jeg, da :love:

7880555[/snapback]

AKG er genialt. Hadde helt glemt luksusen med et genialt headsett. Har aldri prøvd K240 desverre.

 

Haha, det sier de som har lovbelagte innetider for ungdommer og arresterer folk hvis de drikker alkohol.  :!:

7880519[/snapback]

Seriøst?

7880570[/snapback]

Ja. Alle ungdommer under 16 må være inne etter 10:30 PM og alle ungdommer under 18 må være inne etter 1:00 AM. Ellers blir det problemer med politiet. :thumbdown:

 

Fritt land ja.

Lenke til kommentar
Jeg har på følelsen av at enkelte amerikanere tenker at verden utenfor grensene er endeløst hav og ørkenlandsskap...

 

Er jeg i nærheten av en korrekt følelse?

7880543[/snapback]

Så å si. Kanskje ikke så ille, men de tror USA er så ekstremt mye bedre enn alle andre land. Noe som IKKE er sant.

7880607[/snapback]

Jeg synes USA er mye bedre enn alle andre land, jeg kan vel egentlig ikke ta feil i den meningen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...