Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

jeg har ca aldri hatt ei jente på rommet mitt O_o :\

7880120[/snapback]

Ikke i fylla engang?

7880133[/snapback]

Drikker ikke alkohol, og stolt av det.

7880151[/snapback]

Jeg var også stolt av at jeg ikke drakk, helt til jeg innså at jeg var flauere over at jeg aldri hadde hatt en jente på rommet. Nå er jeg ikke flau for at jeg drikker, men ganske stolt ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Where? When? How? How much was it? Do you feel dizzy?
Hadde tatt en god del situps, når jeg skulle over på magen og ta planken/armhevninger.

Så kjenner jeg plutselig noe renne i halsen, og så drypper det et par bloddråper ned på treningsmatten.

Blødde ganske mye. Fnis.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Egentlig så interreserer den samtalen The Strategy-player har med "kristine" meg midt opp i, jah.. Men jeg later som jeg er en hyggelig og blid person.

 

 

..Det er en spøk. Hvis ikke så er hun teit.

7880187[/snapback]

Kall meg TSP og jeg er egentlig enig, den interesserer ikke meg heller. Jeg bare ville ha ut min frustrasjon og nå er den ferdig, dessuten tenkte jeg at jeg kunne piffe opp SO 6 litt med slikt snakk :p

 

Forresten; from the heart:

Preben | TSP sier (22:41):

Gi meg en god grunn til at jeg skal sende bildet av meg til en nesten helt ukjent jente som jeg ikke kjenner, jeg kjenner ikke "angiveren" og jeg kjenner kanskje maks 3-4 stykker borte i Andebu som IKKE ville finne på å gi bort mitt nummer. Jeg syns det stinker av det hele og for å være helt ærlig vil jeg ikke ha mer med deg å gjøre, Jeg beklager, men slik er det nå. Hvis du kunne presset mer info

ut av denne venninnen din Maria, hadde det vært fint. Jeg vil ikke ha noe med at folk gir bort nummeret mitt til folk jeg ikke har interesse av å kjenne. Men tviler vel egentlig på at du kommer til å spørre og grave mer, for dette vel fra ditt synspunkt ingenting med meg og gjøre og nå er vel du passe sur for at jeg er ærlig og. Vel da får det være slik i så fall. Jeg skammer meg nesten litt over

litt over å vokse opp i en generasjon som dette hvor slik oppførsel begynner å være vanlig.

Kristine

okey  :dontgetit:

 

edit: svarte, en stor feil: står "ingenting med meg å gjøre" skal være "ingenting med deg å gjøre" *dang* :wallbash:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hadde tatt en god del situps, når jeg skulle over på magen og ta planken/armhevninger.

Så kjenner jeg plutselig noe renne i halsen, og så drypper det et par bloddråper ned på treningsmatten.

Blødde ganske mye. Fnis.

7880262[/snapback]

Doesnt sound to good. We need to get you into the O.R!

Lenke til kommentar
]Hadde tatt en god del situps, når jeg skulle over på magen og ta planken/armhevninger.

Så kjenner jeg plutselig noe renne i halsen, og så drypper det et par bloddråper ned på treningsmatten.

Blødde ganske mye. Fnis.

7880262[/snapback]

 

:ohmy: Begynte du bare å blø sånn uten videre? Noe galt må ha skjedd, ellers hadde du ikke begynt å blø. Det kan være alvorlig hvis du begynte å blø av situps...

Lenke til kommentar
:ohmy: Begynte du bare å blø sånn uten videre? Noe galt må ha skjedd, ellers hadde du ikke begynt å blø. Det kan være alvorlig hvis du begynte å blø av situps...
Uhm ... var det der ironi? Ironi er ikke så lett å forstå over nett. :)

Hvis det var seriøst - jeg blør veldig sjelden neseblod, men jeg tror jeg på en eller annen måte tok i for hardt. Har ikke peiling.

Lenke til kommentar
TSP: Du får aldri se henne strippe på webcam med den innstillingen.

7880290[/snapback]

Vel, noen har kanskje interesse av å få ødelagt et godt rykte på den måten og få masse gale blikk på bussen og slik. Hun bor i Andebu og det er litt for nært :wee: Slike samtaler er jo "hot stuff" for folk for tiden så det ville ikke blitt hemmelig lenge.

 

TSP - Du virker litt for, seriøs. Kom deg ut og lek med kameratene dine. Have fun.

7880291[/snapback]

Jeg er langt fra seriøs, jeg er vel en av de som prøver å være seriøs, men ikke får det helt til, noe jeg syns er kjipt. Men tar det som er kompliment.

 

7880276[/snapback]

TSP: LOLOLOL! Gutter. :roll:

7880301[/snapback]

Og det sa du fordi?... Sa jeg noe galt, gjorde jeg noe galt? Jeg burde vel kanskje ikke si at jeg skammer meg over den generasjonen jeg er vokst opp i, er mange flotte mennesker på min alder og som er yngre, og jeg er langt fra noe godt eksemplar selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...