Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Sitter og chatter med en på msn som har fått mobilnummeret mitt av en som mente at hun jeg chatter med kjenner meg, hun kjenner dog ikke meg og jeg kjenner ikke henne, jeg kjenner heller ikke "angiveren". Dette er sprøtt, hvem veit hvem Kristine og Maria fra Andebu er? Hittil har hun spurt meg om alder og høyde, dette er weird, dette er sprøtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, noen ville vel tatt den. Men siden jeg ikke lager mat selv (enda) så har jeg ikke noe i mot at kvinner lager mat. (selv om her hjemme er det faren min som lager den)  :)

7879773[/snapback]

Okei :wee:

..Jeg har en teori om at menn er egentlig flinkere til matlaging enn damer.

 

 

..Gjett hvem som er stappmett nå.. Off :ermm: Men godt var det.

Lenke til kommentar
Vista er så harry som det kan få blitt.

Herregud, unødvendige gjennomsiktige kladder her og der, unødvendige widgets du aldri kommer til å bruke, etterlignede funksjoner, med mye mer, piss.

7879799[/snapback]

Akkurat som hjemmesiden din har? Hoover-effekter når man holder musa over linker osv... noen liker det, andre ikke. :)

 

I Vista kan man jo gjøre det meste til Windows 2000-look hvis det er det man vil.

Lenke til kommentar
Vista er så harry som det kan få blitt.

Herregud, unødvendige gjennomsiktige kladder her og der, unødvendige widgets du aldri kommer til å bruke, etterlignede funksjoner, med mye mer, piss.

7879799[/snapback]

enig, installerte xp igjen jeg.

 

kan bare ha win2k look på vista, og ikke xp meny osv.

 

jeg disabla jo alt av UAC og den dritten der, men likevel irriterte all godkjenninga meg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Vista er så harry som det kan få blitt.

Herregud, unødvendige gjennomsiktige kladder her og der, unødvendige widgets du aldri kommer til å bruke, etterlignede funksjoner, med mye mer, piss.

7879799[/snapback]

 

 

Syns du det var så veldig rart? Og det er ikke etterlignede funksjoner, det er forbedret versjoner

 

Ingen sier du må bruke alle mulighetene, de er der bare for deg.

Lenke til kommentar

Ok, hva gjør man når en jente som fortsatt er strandet på ungdomsskolen spør etter bilde, alder og høyde? Blir gal!

 

Alle som har fått mobilnr mitt av en jente med navn Maria kan vennligst melde seg.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ok, hva gjør man når en jente som fortsatt er strandet på ungdomsskolen spør etter bilde, alder og høyde? Blir gal!

 

Alle som har fått mobilnr mitt av en jente med navn Maria kan vennligst melde seg.

7879889[/snapback]

Om du har lyst på en stalker gi henne all info. Om du ikke føler for det, blokk henne.

Lenke til kommentar
Sitter og chatter med en på msn som har fått mobilnummeret mitt av en som mente at hun jeg chatter med kjenner meg, hun kjenner dog ikke meg og jeg kjenner ikke henne, jeg kjenner heller ikke "angiveren". Dette er sprøtt, hvem veit hvem Kristine og Maria fra Andebu er? Hittil har hun spurt meg om alder og høyde, dette er weird, dette er sprøtt.

7879792[/snapback]

Gi dette bildet til hun:

 

http://media.urbandictionary.com/image/large/nerd-31913.jpg

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...