Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhuh, snart er sjokoladekaken ferdig :D Hihi! Jeg gleder meg, men samtidig ikke. Jeg får litt dårlig samvittighet. Vi skal ha svømming på torsdag, noe som innebærer at jeg må gå med bikini, og nå skal jeg sitte og gomle i meg sjokoladekake. :no:

 

 

..Men hey! KAKE :D

7879387[/snapback]

 

Jeg har lagt karameller, enda mer usunt.. og jeg gleder meg til å stappe nedpå :p

Lenke til kommentar
Woho, jeg skal instalere Mac OSX :D

Det blir en koselig tripleboot med XP, Ubuntu og OSX det...

7879357[/snapback]

Jeg kan forstå at du har Xp, men OSX, og UBUNTU? :dontgetit:

7879413[/snapback]

Hvorfor ikke?

Blir litt lei av xp (eller windows generelt) av og til...

7879602[/snapback]

 

OSX er så brukervennlig at det er kvalmt, og Ubuntu er så uhorvelig kronglete at jeg får mest lyst til å pælma maskina veggimellom.

Lenke til kommentar

faen..jeg skjønner det ikke..jeg setter meg ned å ser på Seigmen-dvd'en og hver eneste gang jeg ser den så ender det opp med at jeg blir trist å skriker...helt merkelig..jeg har aldri hatt noe forhold til det bandet i det hele tatt annet at brodern hadde ei plate med de som han spilte av og til...hvorfor blir jeg trist da?? :dontgetit:

 

 

Demille: Så bra at du har skjønt din plass da *knis*

Så..pell deg ut å lag meg mat!

Lenke til kommentar
oj... godt det kom fra deg, og ikke en mannlig forumbruker. Da hadde det blitt bråk tenker jeg  :whistle:

7879666[/snapback]

Jeg forventa det skulle bli bråk nå :( At dere skulle si "neeida, likestilling!! Menn og kvinner skal tilbringe like mye tid på kjøkkenet" els..

 

Demille: Så bra at du har skjønt din plass da *knis*

Så..pell deg ut å lag meg mat!

7879668[/snapback]

Ok, siden det er deg.

Lenke til kommentar
OSX er så brukervennlig at det er kvalmt, og Ubuntu er så uhorvelig kronglete at jeg får mest lyst til å pælma maskina veggimellom.

7879630[/snapback]

Jaja, jeg skal ikke uttale meg om OSX, siden jeg ikke har fått prøvd det enda, men synes Ubuntu er greit nok. XP derimot, har jeg ikke mye til overs for. Bruker det mest fordi spill ikke funker i Linux.

Lenke til kommentar
I morgen får jeg Vista, i morgen får jeg Vista.

 

 

*danse* :D

7879732[/snapback]

 

Er det noe å bli glad for?

7879757[/snapback]

 

 

Nei? Det er derfor jeg skrev ''*danse* :D''

 

 

Hva tror du innerst inne egentlig? :ermm:

 

 

NorthGarden: Vista eier jo!

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar

Jeg forventa det skulle bli bråk nå :( At dere skulle si "neeida, likestilling!! Menn og kvinner skal tilbringe like mye tid på kjøkkenet" els..

 

Vel, noen ville vel tatt den. Men siden jeg ikke lager mat selv (enda) så har jeg ikke noe i mot at kvinner lager mat. (selv om her hjemme er det faren min som lager den) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...