Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er første desember - idag!

Idag er det første desember!

Alle nissunger må opp og stå - ut og gå,

det er første desember idag!

Det er første desember - idag!

Idag er det første desember!

Alle nissunger må - åpne lukene nå,

det er første desember idag!

:w00t:

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
*nynne på Luxus leverpostei - skyter meg på julaften* :)

7397615[/snapback]

"Skyter meg på julaften" med Trond Henriksen/En eller annen veldedig organisasjon er den beste julesangen gjennom tidene. Er det noe av det samme tro?

7397663[/snapback]

Mulig. Jeg fikk den av en kompis en gang. På stasjonære min heter står det at det er Luxus Leverpostei, men gudene veit :p

Jeg har tre forskjelliuge artister med samma versjon på stasjonære.

Luxus Leverpostei, Bare Egil band og Per Bergersen. Tipper det er siste som er rett, egentlig.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Mulig. Jeg fikk den av en kompis en gang. På stasjonære min heter står det at det er Luxus Leverpostei, men gudene veit :p

Jeg har tre forskjelliuge artister med samma versjon på stasjonære.

Luxus Leverpostei, Bare Egil band og Per Bergersen. Tipper det er siste, egentlig.

7397695[/snapback]

Fra wikipedia: «Skyter meg på julaften» er en kult-hit som ble fremført i dokumentarfilmen Store Gutter Gråter ikke, der Per Bergersens «Kyssing» ble fremført i en ny versjon hvor Trond Henriksen hadde skrevet ny melodi til teksten.

Sangen ble senere lansert på en CD til støtte for Nei Til Narkotika, under tittelen «Skyter meg på juleaften».

Her kan man laste ned to forskjeliige versjoner, men vet ikke om noen av dem er den samme som den jeg har. Den fikk jeg av gitaristen, mens de andre er filmversjon og oslo-cuty mix, så det kan jo være forskjell. Den er skikkelig artig i hvert fall. :!:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...