mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 *kose seg med det som viser at nå er det jul!* http://youtube.com/watch?v=G9Kdwi45NlQ 7397633[/snapback] Kunne ønske julen min var sånn Har ønska det hvert jævla år siden jeg var 10. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Får håpe jeg knekker viljestyrken min snart og kan begynne på Coca-Cola og julebrus igjen... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 *nynne på Luxus leverpostei - skyter meg på julaften* 7397615[/snapback] "Skyter meg på julaften" med Trond Henriksen/En eller annen veldedig organisasjon er den beste julesangen gjennom tidene. Er det noe av det samme tro? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Haha. Pusen spiser opp pizzaen min! :!: Pusen dekker ikke kvarte pizzaesken engang! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da var juleavataren ferdiglaget! Er den litt utydelig? Ser temmelig uklart, ettersom jeg har betennelse på begge øya Skal bli morsomt å se hvordan den egentlig ser ut når betennelsen er borte.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Det er første desember - idag! Idag er det første desember! Alle nissunger må opp og stå - ut og gå, det er første desember idag! Det er første desember - idag! Idag er det første desember! Alle nissunger må - åpne lukene nå, det er første desember idag! Endret 30. november 2006 av Smallville Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Håper nisseongen spiser deg opp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 haha, noen liker jula ja http://www.break.com/index/nin64kid.html Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) *nynne på Luxus leverpostei - skyter meg på julaften* 7397615[/snapback] "Skyter meg på julaften" med Trond Henriksen/En eller annen veldedig organisasjon er den beste julesangen gjennom tidene. Er det noe av det samme tro? 7397663[/snapback] Mulig. Jeg fikk den av en kompis en gang. På stasjonære min heter står det at det er Luxus Leverpostei, men gudene veit Jeg har tre forskjelliuge artister med samma versjon på stasjonære. Luxus Leverpostei, Bare Egil band og Per Bergersen. Tipper det er siste som er rett, egentlig. Endret 30. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvorfor kommer ikke Guitar hero til wii? Jeg vil ha det Men jeg vil ikke ha 360 eller ps3. De er så dyre og jeg _må_ ha wii. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Mulig. Jeg fikk den av en kompis en gang. På stasjonære min heter står det at det er Luxus Leverpostei, men gudene veit Jeg har tre forskjelliuge artister med samma versjon på stasjonære. Luxus Leverpostei, Bare Egil band og Per Bergersen. Tipper det er siste, egentlig. 7397695[/snapback] Fra wikipedia: «Skyter meg på julaften» er en kult-hit som ble fremført i dokumentarfilmen Store Gutter Gråter ikke, der Per Bergersens «Kyssing» ble fremført i en ny versjon hvor Trond Henriksen hadde skrevet ny melodi til teksten. Sangen ble senere lansert på en CD til støtte for Nei Til Narkotika, under tittelen «Skyter meg på juleaften». Her kan man laste ned to forskjeliige versjoner, men vet ikke om noen av dem er den samme som den jeg har. Den fikk jeg av gitaristen, mens de andre er filmversjon og oslo-cuty mix, så det kan jo være forskjell. Den er skikkelig artig i hvert fall. :!: Endret 30. november 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå kan jeg falle til ro... Jeg har lagt cola-sangen over på MP3spilleren og mekka ny avatar ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Coca-Cola er det eneste som bringer meg i julestemning. Cola-reklamen har i det minste vett nok til å ikke vise seg på TV'en min før sen november! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Den var drit--tøff 7397744[/snapback] Vikrker som den passer julehumøret ditt ja. Hvis du snakker omm "skyter meg..." og ikke cola-sangen da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Cola-sangen hadde vært finere hvis traileren spora av og kjørte ned alle ungene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg fant den andre også! http://video.google.com/videoplay?docid=-7...-Cola+Christmas *kos* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Pass på å ikke skriv feil når du skal sjekke mailen din... http://www.hotmale.com/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 mushi: Been there, done that Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Well, well. Nitenite, folk. Når jeg våkner opp, skal det være oktober igjen. Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg