Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samtale mellom meg og en venninne på temaet zoofili:

Meg: Det er sæært.

Hun: Jaa.

Meg: Jeg fatter ikke at de klarer å ha sex med dyr, egentlig.

Jente i klassen til venninnen min (hun er blond): Ja, tenk om de blir gravid, da!

 

 

... Og hun var seriøs.. Vi trodde hun tullet, men neida..

Lenke til kommentar
Uhuh, snart er sjokoladekaken ferdig :D Hihi! Jeg gleder meg, men samtidig ikke. Jeg får litt dårlig samvittighet. Vi skal ha svømming på torsdag, noe som innebærer at jeg må gå med bikini, og nå skal jeg sitte og gomle i meg sjokoladekake. :no:

 

 

..Men hey! KAKE :D

7879387[/snapback]

 

 

har kake i kjøleskapet jeg

Lenke til kommentar
Uhuh, snart er sjokoladekaken ferdig :D Hihi! Jeg gleder meg, men samtidig ikke. Jeg får litt dårlig samvittighet. Vi skal ha svømming på torsdag, noe som innebærer at jeg må gå med bikini, og nå skal jeg sitte og gomle i meg sjokoladekake. :no:

7879387[/snapback]

Og den ene sjokoladekaken kommer til å gjøre deg feit? Nei vet du hva..Du skal jo ha svømming og da får du trent av deg det du spiste med den kaka skal du se :)
Lenke til kommentar
Pfft, må du vel ikke. Du får en femmer av meg dersom du tar på deg en badedrakt, og tar bilde av det. Jeg lover!

7879419[/snapback]

Du slår til igjen med en av morsomhetene dine :wee:

 

 

b-real: Njoa, mulig det. Så lenge jeg ikke lar det bli en vane å spise kake hver mandag :)

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg begynner å bli dement/senil/whatever. Hukommelsen svikter. Jeg hadde garantert mer klisterhjerne for to-tre år siden. Har vel fylt opp topplokket med så mye intetsigende pjatt at det er gått fult og overbelastningen er et faktum.

 

27 år og nå går det nedover. La oss bare håpe jeg husker hva ungene mine heter et par år frem i tid.

 

Jeg viste de årene jeg jobbe i Posten ikke kunne være sunne. Å lære hvor halve Bergens befolkning bor setter sine preg. Jeg blir vel den neste Newman, jeg kom meg ut av Posten for sent :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...