Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er heller ikke spes begeistra for fransk, etter 4 år og alt jeg kan er å si hva jeg heter, hvor jeg bor, hvor gammel jeg er og at været er grått :p

 

Muligens også klokka og noen standard fraser som jeg forstår ikke, jeg vet ikke, snakker du engelsk osv.

 

 

Lærerinna vi hadde de tre første åra kunne gjort at jeg hadde kunnet mer, hadde det ikke vært for at hu var svært dårlig pedagogisk og hu brukte mesteparten av tiden på dattera si.

 

Da jeg kom på VGS, hang klassen min og jeg så mye etter at vi bare gav faen :p

Ble heldigvis bare ett år med fransk på meg.

Lenke til kommentar
Det var vanskeligere enn jeg trodde :(

7877905[/snapback]

Og det blir ikke lettere naar man har en laerer som er senil, tror at jeg er hans beste venn, og spoerr meg hele tiden hvorfor klassen vaar fikk saa daarlige karakterer. Jeg hadde ikke hjerte til aa fortelle ham at han var problemet, saa jeg stakk til USA istedenfor. :p

Lenke til kommentar
Klarer ikke fisk...  :blush:

7878044[/snapback]

Fisk er noe av det beste du kan faa, HVIS det er tilbrett paa riktig maate.

 

Kommer helt ann paa. Hjemmelagd av Gommo (bestemor for dere som ikke kan Halling :p ) er genialt. Kjoept i butikken er avskyelig.

7878038[/snapback]

Lies.

7878047[/snapback]

I'm not telling lies, young padawan. ;)

Lenke til kommentar
jeg liker ikke fiskegrateng men kebab

7878077[/snapback]

Kebab? WTF? *Holde seg til burgere*

 

Jeg tror jeg stikker til McDonalds til lunsj faktisk. :D

 

Fisk er noe av det beste du kan faa, HVIS det er tilbrett paa riktig maate.

 

 

Har ikke klart fisk så lenge jeg husker (men moren min sier jeg elsket det da jeg var liten).

Jeg brekker meg av og til :thumbdown:

7878085[/snapback]

Husk at det er stor forskjell paa hvordan fisken er tilbrett og om den er kjoept nedfryst i en butikk midt paa fjellet, nogen lunde fersk paa brygga i Bergen, eller selvfisket og en bestemor som er genial flink med mat. ;)

Lenke til kommentar

Husk at det er stor forskjell paa hvordan fisken er tilbrett og om den er kjoept nedfryst i en butikk midt paa fjellet, nogen lunde fersk paa brygga i Bergen, eller selvfisket og en bestemor som er genial flink med mat.  ;)

7878102[/snapback]

 

Vet, kjenner forskjell fra den forvokste "ørreten" man får i butikken, og den jeg har fisket selv. Den siste er bedre enn den første, men klarer det fortsatt ikke :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...