Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med at folk ikke kan fortelle at de har drekki? Alle svarer jo bare "o0o0 du er tøff, kan jeg ta på deg?".

 

Det er stor forskjell på å si "Shit kanskje jeg drakk litt for mye i går", enn å si "Dæven ass, drakk sykt mye 96% i går. Det gikk rett ned, drakk i værtfall 1L. Etterpå mekka jeg den deilige kæba. Og nå er jeg så syykt fyllesyk. Spydde på mamma å greier *stolt*"

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Hva er det med at folk ikke kan fortelle at de har drekki? Alle svarer jo bare "o0o0 du er tøff, kan jeg ta på deg?".

 

Det er stor forskjell på å si "Shit kanskje jeg drakk litt for mye i går", enn å si "Dæven ass, drakk sykt mye 96% i går. Det gikk rett ned, drakk i værtfall 1L. Etterpå mekka ja den deilige kæba. Og nå er jeg så syykt fyllesyk. Spydde på mamma å greier *stolt*"

7875484[/snapback]

Syns heller slike som meg burde skryte, selv om jeg i bunn og grunn ikke har det vanskelig og det ikke er en prestasjon å holde seg unna alkohol.

Lenke til kommentar
HVis jeg danser med noen er det fare for at vi begge blir karamelisert grunnet friksjon

7875524[/snapback]

Jeg tok den ikke helt. Uansett, bottom line: jeg er søtest.

7875527[/snapback]

Forklaring: Friksjon skaper varme og varme gjør at sukker karameliserer seg. Ja, litt "dyp" kanskje. Du er jo jente da. Jenter har en tendens til å være søtere, så da er du vel det ;)

 

L4r5: Jeg vil ta tebad! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...