Herr Brun Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 snakker vi karakterer .. *skryte* Jeg fikk bare 5 og noen 6'ere, 5.1 i snitt *skryte* Men slår jo ikke demille, så det redder ikke dagen 7872073[/snapback] Haha, jeg hadde 5.2 ut videregående. Dessverre fikk almennjævlene masse tillegspoeng uten å gjøre en drit, så de fikk flere søkerpoeng enn meg. 7872112[/snapback] Uten å gjøre en dritt? Hva mener du med det? matte, fysikk og kjemi er STRESS Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det var Bra! Gratulerer! hehe.. Hvilken linje gikk du? 7872143[/snapback] Medier&Kommunikajon ahh...those happy days. *mimre* edit: Herr Brun: Jeg kunne tatt vanskelig matte på almennfag, fordypning i hvasomhelst, fått bare 2-ere i de fagene, og allikevel fått flere søkerpoeng. Fair? Endret 4. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Karakterer betyr som regel 0 hos en arbeidsgiver 7872127[/snapback] Vi skal inn på studier da. Bare så det er sagt. Og på det studiet jeg og demille (?) skal innpå trenger man omtrent 5.5 i snitt uten tillegg for å komme inn. Takk for alt. 7872145[/snapback] Hva skal du studere? Det er andre krav på primærkvoten (der du stiller hvis du ikke forbedrer karakterene som privatist og kommer rett fra vgs), og det kommer vel an på tilleggspoengene dine hva du trenger i snitt? Dessuten forandrer krava seg fra år til år Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva skal du studere? Det er andre krav på primærkvoten (der du stiller hvis du ikke forbedrer karakterene som privatist og kommer rett fra vgs), og det kommer vel an på tilleggspoengene dine hva du trenger i snitt? Dessuten forandrer krava seg fra år til år 7872181[/snapback] Medisin. Jeg kjører selvfølgelig full tilleggspoengpakke, så jeg kan få høyst mulig snitt. Må uansett belage meg på det verste når det gjelder å komme inn på studier. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Medisin 6 år, + 3 år psykiatri. Wooho Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Medisinstudier høres ut som et djevelsk slit. Brun: Søker man ikke i begge kvotene hvis man ikke forbedrer karakterer, venter for lenge e.l.? Endret 4. februar 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Medisinstudier høres ut som et djevelsk slit. Brun: Søker man ikke i begge kvotene hvis man ikke forbedrer karakterer, venter for lenge e.l.? 7872300[/snapback] Man søker den ene kvoten hvis man skal/vil inn rett etter videregående. Man søker kvote nr.2 hvis man har tatt skole som gir tilleggspoeng (etter vgs that is) (tror jeg) Endret 4. februar 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når dere snakker om studier og slik blir jeg syk, og ha 5.5 i SNITT er så og si umulig for en vanlig person, halvparten 6 og resten 5? kommer ikke langt med min 4'er i snitt som jeg trodde var bra... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Øystein Sunde - Kjekt å ha I morgen er det skole igjen. Jeg er lei av å tegne/male selvportrett nå, så nå vil jeg tegne akt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når dere snakker om studier og slik blir jeg syk, og ha 5.5 i SNITT er så og si umulig for en vanlig person, halvparten 6 og resten 5? kommer ikke langt med min 4'er i snitt som jeg trodde var bra... 7872333[/snapback] 5.5 i snitt er faktisk langt fra umulig. Med 6 i alle fordypningsfag + norsk kommer du langt. Historie, geografi, religion og samfunnslære er heller ikke uoppnåelig, iallfall ikke noen av dem. Hvis du er smart og har god arbeidskapasitet går det an. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når dere snakker om studier og slik blir jeg syk, og ha 5.5 i SNITT er så og si umulig for en vanlig person, halvparten 6 og resten 5? kommer ikke langt med min 4'er i snitt som jeg trodde var bra... 7872333[/snapback] Bare slapp av haakie, du har jo god tid på deg til å skjerpe deg, og hvis du ikke klarer å komme inn her i norge, er utlandet mye (MYE) enklere å komme inn. Trenger ikke så høyt snitt der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Føler meg vel så dum her jeg sitter, med 3. et eller annet i snitt. Har aldri hatt over 4 i snitt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er jo ingen som sier at du MÅ være lege heller. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er jo ingen som sier at du MÅ være lege heller. 7872368[/snapback] Du MÅ være lege Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Akk, du sliter, haakie. Btw: Søkjarar med primærvitnemål konkurrereri primærvitnemålskvoten t.o.m. året dei fyller 21 år, men konkurrerer samstundes òg i ordinært opptak, der dei kan få medrekna forbetringar og evt. tilleggspoeng. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Linn Christin!! Hva gjør du her? Har ikke sett deg på år og dag jo! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Linn Christin!! Hva gjør du her? Har ikke sett deg på år og dag jo! 7872409[/snapback] Er ikke så ofte vi ser deg heller da, synd egentlig Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Linn Christin!! Hva gjør du her? Har ikke sett deg på år og dag jo! 7872409[/snapback] Er ikke så ofte vi ser deg heller da, synd egentlig 7872442[/snapback] Hmm, ser som regel brun her hver gang jeg er innom, men så er ikke jeg her så ofte da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Livet er hærlig, bestilt nytt kabinett, og en 400gb harddisk. Og får mest sannsynelig solgt DSen min (jaaa, jeg har snart over en terrabyte på pcen) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Linn Christin!! Hva gjør du her? Har ikke sett deg på år og dag jo! 7872409[/snapback] Er ikke så ofte vi ser deg heller da, synd egentlig 7872442[/snapback] Har hatt meget mye å gjøre den siste måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg