Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

snakker vi karakterer .. :p *skryte* Jeg fikk bare 5 og noen 6'ere, 5.1 i snitt *skryte*

 

Men slår jo ikke demille, så det redder ikke dagen :(

7872073[/snapback]

Haha, jeg hadde 5.2 ut videregående. :D Dessverre fikk almennjævlene masse tillegspoeng uten å gjøre en drit, så de fikk flere søkerpoeng enn meg. :(:realmad:

7872112[/snapback]

Uten å gjøre en dritt? Hva mener du med det? matte, fysikk og kjemi er STRESS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var Bra! Gratulerer! hehe.. Hvilken linje gikk du?

7872143[/snapback]

Medier&Kommunikajon

 

ahh...those happy days. *mimre*

 

edit: Herr Brun: Jeg kunne tatt vanskelig matte på almennfag, fordypning i hvasomhelst, fått bare 2-ere i de fagene, og allikevel fått flere søkerpoeng. Fair?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Karakterer betyr som regel 0 hos en arbeidsgiver :)

7872127[/snapback]

 

Vi skal inn på studier da. Bare så det er sagt.

Og på det studiet jeg og demille (?) skal innpå trenger man omtrent 5.5 i snitt uten tillegg for å komme inn.

 

 

 

Takk for alt. :cry:

7872145[/snapback]

Hva skal du studere? Det er andre krav på primærkvoten (der du stiller hvis du ikke forbedrer karakterene som privatist og kommer rett fra vgs), og det kommer vel an på tilleggspoengene dine hva du trenger i snitt? Dessuten forandrer krava seg fra år til år

Lenke til kommentar
Hva skal du studere? Det er andre krav på primærkvoten (der du stiller hvis du ikke forbedrer karakterene som privatist og kommer rett fra vgs), og det kommer vel an på tilleggspoengene dine hva du trenger i snitt? Dessuten forandrer krava seg fra år til år

7872181[/snapback]

 

 

Medisin. Jeg kjører selvfølgelig full tilleggspoengpakke, så jeg kan få høyst mulig snitt.

Må uansett belage meg på det verste når det gjelder å komme inn på studier.

Lenke til kommentar
Medisinstudier høres ut som et djevelsk slit.

 

Brun: Søker man ikke i begge kvotene hvis man ikke forbedrer karakterer, venter for lenge e.l.?

7872300[/snapback]

 

 

Man søker den ene kvoten hvis man skal/vil inn rett etter videregående. Man søker kvote nr.2 hvis man har tatt skole som gir tilleggspoeng (etter vgs that is)

 

(tror jeg)

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Når dere snakker om studier og slik blir jeg syk, og ha 5.5 i SNITT er så og si umulig for en vanlig person, halvparten 6 og resten 5? kommer ikke langt med min 4'er i snitt som jeg trodde var bra...

7872333[/snapback]

5.5 i snitt er faktisk langt fra umulig. Med 6 i alle fordypningsfag + norsk kommer du langt. Historie, geografi, religion og samfunnslære er heller ikke uoppnåelig, iallfall ikke noen av dem. Hvis du er smart og har god arbeidskapasitet går det an.

Lenke til kommentar
Når dere snakker om studier og slik blir jeg syk, og ha 5.5 i SNITT er så og si umulig for en vanlig person, halvparten 6 og resten 5? kommer ikke langt med min 4'er i snitt som jeg trodde var bra...

7872333[/snapback]

 

 

Bare slapp av haakie, du har jo god tid på deg til å skjerpe deg, og hvis du ikke klarer å komme inn her i norge, er utlandet mye (MYE) enklere å komme inn. Trenger ikke så høyt snitt der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...