Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samfunnslære får jeg 6 i.

Grunn: Jeg elsker å diskutere og en gang slo jeg læreren i en diskusjon.

Ohoh, hvem er best!??!?!?!?!1

7871774[/snapback]

Deg :love:

@ NorthGarden

Ikke noe mer enn en time, MAX!

Men jeg kan "heale" deg jeg :wee:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke at vi får melding med hjem vis vi ikke leverer alle leksene våre, hver uke. Uff...

7871672[/snapback]

Det er vel for å sørge for at du faktisk har gjort dem.

7871751[/snapback]

Det er jo en mulighet :p Husker jeg pleide å fake underskriftene på prøvene :) Det er jo et triks med prøver i hvertfall, med lekser veit jeg ikke :/

Best å gjøre dem, du angrer ikke siden :)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Det er vel for å sørge for at du faktisk har gjort dem.

7871751[/snapback]

Det er jo en mulighet :p Husker jeg pleide å fake underskriftene på prøvene :) Det er jo et triks med prøver i hvertfall, med lekser veit jeg ikke :/

7871791[/snapback]

Mulig det, men dem trenger ikke å gi oss masse ekstra lekser heller da.

Lenke til kommentar
Jeg har en time igjen å leve, og jeg er fortsatt jomfru! Fort, kast hit noe med innovertiss.

7871800[/snapback]

*kaster en tom glassflaske*

Her. Burde passe akkurat.

7871817[/snapback]

Må lurer jeg fælt på hva slags glassflaske det kan være? Stakkars snabb sier jeg.. Tenk å prøve på mord på lillemann før man dør selv :(

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Må lurer jeg fælt på hva slags glassflaske det kan være? Stakkars snabb sier jeg.. Tenk å prøve på mord på lillemann før man dør selv :(

7871855[/snapback]

Colaflaske, såklart. Mord? Bare å stikke den inn. Min passer ikke, jeg tenkte NG sin passet bedre.

Lenke til kommentar
Demille: wtf`?

7871860[/snapback]

Skulle bare se hvem som reagerte. Men fikk 6, ikke pga at jeg vant en diskusjon, men fordi jeg fikk 5+ på en prøve og 6 på et prosjekt vi hadde i det.

7871891[/snapback]

Gratulerer :) Det var en hyggelig karakter :) Fint å få seksere, ..hehe husker jeg fikk penger etter hvilken karakter jeg fikk ;) Da var seksere et must =)

Lenke til kommentar
Demille: wtf`?

7871860[/snapback]

Skulle bare se hvem som reagerte. Men fikk 6, ikke pga at jeg vant en diskusjon, men fordi jeg fikk 5+ på en prøve og 6 på et prosjekt vi hadde i det.

7871891[/snapback]

Gratulerer :) Det var en hyggelig karakter :) Fint å få seksere, ..hehe husker jeg fikk penger etter hvilken karakter jeg fikk ;) Da var seksere et must =)

7871904[/snapback]

Penger (evt andre ting) for gode karakter er nice.

btw: Alle vet jo at du er flink Demlille :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...