Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er så usannsynlig skuffa.

Jeg venter egentlig på et slags svar. Sånn type "lyst-til-å-treffes-svar", ute på byen.

Det er ei ganske god venninne av meg. Vi har vært sånne typiske blink-venner i over to år, så vi er ganske gode venner.Vi har besøkt hverandre og vært generelt veldig gode venner siden vi startet å prate, og det har fungert veldig fint. Men nå, når hun bestemte seg for å ta en tur til Oslo, virket det ikke som som om hun hadde så lyst til å møte meg. Tenker mer sånn; greit nok, hun vil ikke møte meg, siden hun ikke svarte på noen meldinger, eller tok telefonen.

 

Og så til bestekompisen min. Dette er kameraten jeg har vært sammen med siden begynnelsen av tiendeklasse.

La oss si at jeg er i taxi-kø sammen med bestekompisen min. Han vil alltid konkurrere, enten i beruset eller i edru tilstand. Jeg mener; han er i militæret, og han syns at den som er svakest skal betale regningen. Ganske meningsløst.

Jeg er så drittlei, spesielt greia med at han faktisk liker at den som tar minst push-ups betaler. Jeg ga faen, og tok en taxi hjem alene fra byen, spesielt etter at han ville se hvem som klarte den "store utfordringen".

Jeg begynte å tenke at jeg begynner å gi faen.

 

Nå begynner jeg å gi opp.

Hva mener dere jeg skal gjøre?

Skal jeg gi opp bestekompisen min og bestevenninna mi?

Det virker som om ingen av partene har så veldig lyst til å prate til meg etter de overnevnte episodene.

 

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre! Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen som jeg hater fylla sånn egentlig. akkurat kommet hjem fra fylla. har vært på 3 forskjellige nasch, der alle klikka å alle ble kasta ut. Vi hadde planer om å banke opp folka men, de hørte om planene våres å ringte snuten. Vi, eller jeg hadde en svær nøkkel vi skulle slå dem i trynet med. Slik at de ga faen i å bråke mer.

 

Møtte en uteligger, å jeg tenkte at jeg skulle gi mine 200kr til han. Men de hadde jeg faen meg glømt. Ble så lei meg da jeg fant ut at jeg ikke hadde de. helvete! Stakkars uteligger

Lenke til kommentar

jaja.. Hjemme alenefest hos en veninne..

En av veninnene hennes ringte faren sin som da er politi..

 

Kastet ut derifra..

 

dro tilbake senere og hjalp til med å rydde opp osv.

 

 

Fikk skyss, dro hjem, dro til en nærmere fest (hall 3 tiden)

kom dit, bare styr.. akkurat vært slossing og mye bråk..

 

dro hjem.. her sitter jeg..

 

Gonatt folkens =)

Lenke til kommentar
*snip*

7867116[/snapback]

Kvinnfolk kommer å går.

Ja det er kynisk, ja du har hørt det 10000000000000 ganger før, men det er en grunn for at man hører det hver eneste gang selv om det høres helt idiotisk ut når man har en interesse for noen.

Drøft det med kameraten din i morra når du er edru.

Lenke til kommentar

Jeg er sjuk.

Virkelig sjuk!

 

Jeg hører på gamle Absolute Music-CDer og orker ikke lese noe eller gjøre noe særlig foran PCen.

 

Skremmende :(

 

 

Samt at jeg har 39 i feber :/

 

 

edit:

 

men noe godt kom det jo ut av denne dagen...

Mamma har i evigheter mast om at jeg skal kjøpe meg nye sko, og at hu betaler, koste hva det koste vil.

Så jeg har lett da, men alt jeg har funnet, er sko a la det som selges på stress og slikt.

Fysj og fy :p (no offense til de som liker det, men jeg er over den perioden i livet mitt).

 

Uansett, hadde nesten gitt opp håpet da jeg fant HowCool.com.

Herlig.

Masse TUK :D

 

Falt særlig for disse skjønnhetene...

TUK-A6054.jpg

 

Glad smurf ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...