Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hvis man bor mutters alene.. hvor mye penger omtrent bruker man på mat i uka? (forutsetter normalt kosthold, ikke sultestreik eller laksepaté)

7866962[/snapback]

10 rundstykker på rema1000 = 10kr

pålegg: Skinkerull 21kr

brus: 7,50kr

+smør

= ca 40 pr dag om man gjør det billigst mulig

 

(ja jeg snakker av erfaring)

7866969[/snapback]

 

Brus og rundstykker er hva du kaller billigst mulig?

 

Kjøp deg en gigantisk pakke med ris på nærmeste Asia shop. Et par hundre spenn varer deg ut måneden. Kanskje ikke dét en gang. Så er det bare å supplere med hva en måtte ha. Erfaring viser at lite penger gjør at det meste blir godt, så ikke vær redd for å prøve ting som ris og kjøttdeig osv.l =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Middagsmat inkludert?

7866980[/snapback]

middag er overvurdert.. men om man absoult skal ha det så plus på 6kr for potetstappe og 15kr for billigpølser... Eller 9,90 for suppe på tilbud

Brus og rundstykker er hva du kaller billigst mulig?

 

Kjøp deg en gigantisk pakke med ris på nærmeste Asia shop. Et par hundre spenn varer deg ut måneden. Kanskje ikke dét en gang. Så er det bare å supplere med hva en måtte ha. Erfaring viser at lite penger gjør at det meste blir godt, så ikke vær redd for å prøve ting som ris og kjøttdeig osv.l =)

7866985[/snapback]

Brus er jo valgfritt men det er billigere enn melk ;)

Ris blir litt kjedelig i lengden hehe

 

edit: og et par hundre spenn pluss kjøttdeig o.l. er ikke så langt unna det jeg foreslo...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

levde iallefall på en pølse dagen den uka jeg var hos han.

 

Jeg: Hvorfaor i helvette spiser du ikke som normalt folk?

Han: Må spare til TG ffs!

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Man er ikke særlig sulten på amf nei, men han bruker ikke noe slikt... Kroppen vil uansett gå i dvalemodus og tilslutt kræsje selv om man ikke føler seg sulten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...