Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle du ikke gjøre det?

Skriver du det ned er det jo en sjangse for at det tikker penger inn..

7866903[/snapback]

Men ettersom jeg er en mistenksom jævel, så er det en enda større sjanse for at det tikker penger ut :hmm:

7866909[/snapback]

Bingo..

I teorien så skulle det ikke være mulig, men jeg er selv jævlig skeptisk til slike ting.

Så en reklame for Nordea (tror jeg det var) der de reklamerte for noe de kalte mobilbank.

Jeg skrev bare innlegget for å se hvor mange som egentlig oppga kontonummer. Kuriositet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke sagt noe jeg ikke mener.... Er så lei av å høre trusler fra han idioten hver gang jeg snakker med henne... Skal han absolutt banke meg for å ha kontakt med henne så får han faen meg vite hva jeg synes om henne... Han får bare komme! er klar jeg!

7866878[/snapback]

Typer som skal banke andre folk pga. sjalusi er tapere. :thumbdown: Du kan trøste deg med det mens han knuser skallen din... ;)

Evt. får du væpne deg med en hjemmelaget tazer. Kunne ha lagt ved en fin link, men tror ikke våpenoppskrifter er i henhold til retningslinjene her... :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle du ikke gjøre det?

Skriver du det ned er det jo en sjangse for at det tikker penger inn..

7866903[/snapback]

Men ettersom jeg er en mistenksom jævel, så er det en enda større sjanse for at det tikker penger ut :hmm:

7866909[/snapback]

Bingo..

I teorien så skulle det ikke være mulig, men jeg er selv jævlig skeptisk til slike ting.

Så en reklame for Nordea (tror jeg det var) der de reklamerte for noe de kalte mobilbank.

Jeg skrev bare innlegget for å se hvor mange som egentlig oppga kontonummer. Kuriositet..

7866926[/snapback]

857320946293 er kontonummeret mitt.
Lenke til kommentar

Hvor mange tror jeg får respons fra eksen og hvor mange tror jeg får respons fra typa?

Typer som skal banke andre folk pga. sjalusi er tapere.  :thumbdown:  Du kan trøste deg med det mens han knuser skallen din... ;)

Evt. får du væpne deg med en hjemmelaget tazer. Kunne ha lagt ved en fin link, men tror ikke våpenoppskrifter er i henhold til retningslinjene her... :p

7866928[/snapback]

Har da både pepperspray og balltre hehe

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Poenget mitt er følgende:

Hvorfor stusser egentlig folk på å oppgi kontonummer?

Det finnes ingen ting kremmeri eller id bak det.

7866942[/snapback]

Antageligvis på grunn av umåtelige mengder skremselspropaganda om hvor farlig nettet er.

Personlig kan jeg ikke helt skjønne hvordan noen skal få lekt med kontoen min uten kodekalkisen min, men har en sånn snikende følelse av at man aldri kan vite helt heller.

Lenke til kommentar
Hvis man bor mutters alene.. hvor mye penger omtrent bruker man på mat i uka? (forutsetter normalt kosthold, ikke sultestreik eller laksepaté)

7866962[/snapback]

10 rundstykker på rema1000 = 10kr

pålegg: Skinkerull 21kr

brus: 7,50kr

+smør

= ca 40 pr dag om man gjør det billigst mulig

(ja jeg snakker av erfaring)

Lenke til kommentar
Hvis man bor mutters alene.. hvor mye penger omtrent bruker man på mat i uka? (forutsetter normalt kosthold, ikke sultestreik eller laksepaté)

7866962[/snapback]

10 rundstykker på rema1000 = 10kr

pålegg: Skinkerull 21kr

brus: 7,50kr

+smør

= ca 40 pr dag om man gjør det billigst mulig

(ja jeg snakker av erfaring)

7866969[/snapback]

Hmm.. Middagsmat inkludert?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.