Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev følgende til hu:

"Har drekt litt i dag. er kanskje derfor jeg greier å være så ærlig som det jeg er nå...

Skjønner faen ikke hvordan du finner deg i en sånn idiot som paul. Du vet jeg elsker deg vennen...

Hvordan greier du å finne deg i å bli mindreverdig enn sånn fyr?

Alt jeg vil er at du skal ha det bra men det jeg ser er at paul gjør deg til en brikke i sitt spill...

Greit at du ikke vil være aleine.. men hva skal du gjøre når han skal inn?

Du skjønner veø hvorfor han skal inn? Alt man gjør her i verden er basert på valg... Å rane X antall steder kan ikke

regnes som et godt valg kan det?

Jeg kommer alltid til å støtte deg.... Håper ting kommer til å gå bra for deg men tror du tar 100 skritt

bakover ved å holde deg med paul. Han har ikke skjønt hva faen han driver med. Han skjønner ikke at ved å bli

en syk og sjalu jævel så gjør han vondt verre... Håper du vet at jeg elsker deg cecilie...

Og det kommer jeg alltid til å gjøre.

Hilsen din for alltid Lars""

 

Entwn så får jegsvar fra hu eller så får jeg fra typa hennes

 

 

Jwg gir faen... Er så lei av å gå rundt grøten...

Lenke til kommentar
L4r5: Ikke bra. Burde vært en eller annen form for beskyttelse mot sånt når man er full. En eller annen form for sentral som vurderer og sensurerer meldinger sendt ut i fylla, med hovedvekt på aggressive, amorøse og upassende meldinger til uvenner og ekskjærester.

7866852[/snapback]

 

Send "FYLLESENSUR" til 1948, og få dine meldinger til venner og bekjente sensurert på fuktige lørdagskvelder.

 

Bare jeg som aner en forretningside her? :hmm:

Lenke til kommentar
L4r5: Ikke bra. Burde vært en eller annen form for beskyttelse mot sånt når man er full. En eller annen form for sentral som vurderer og sensurerer meldinger sendt ut i fylla, med hovedvekt på aggressive, amorøse og upassende meldinger til uvenner og ekskjærester.

7866852[/snapback]

Ja burde vært alkotest bpå mobilen hehe

Lenke til kommentar
L4r5: Oops. Høres ille ut. Tror ikke du er den eneste som gjør sånne "feiltak" i fylla da...håper du overlever morgendagen. ;)

7866867[/snapback]

Har ikke sagt noe jeg ikke mener.... Er så lei av å høre trusler fra han idioten hver gang jeg snakker med henne... Skal han absolutt banke meg for å ha kontakt med henne så får han faen meg vite hva jeg synes om henne... Han får bare komme! er klar jeg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...