Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt misunnelig... Har lenge hatt lyst til å leie en kanalbåt et par uker og ligge i amsterdam og feste vilt ;)

7866468[/snapback]

Vel..å leie en kanalbåt har jeg nok neppe råd til, da må jeg nok få med meg resten av vennegjengen og jeg tviler sterkt på at folket kommer til å bli med meg. Kan hende jeg får med meg Hvitvin som har vært der en gang før..

7866509[/snapback]

Er ikke SÅ dyrt om man går sammen flere...

Og bare tenk på hvoer mye gøy man kan få det... Red light district og LOVLIG fyrings hehe

Lenke til kommentar
Er ikke lett å komme seg ned dit for en fattig ung mann som meg :tease:

7866532[/snapback]

En kamerat av meg var der nede for noen år siden og da fikk han 10G av en fyr som bare ga det til han for no reason..han sa at han ikke klarte mere og han bare ga han det o.O

 

 

Er ikke SÅ dyrt om man går sammen flere...

Og bare tenk på hvoer mye gøy man kan få det... Red light district og LOVLIG fyrings hehe

7866534[/snapback]

Nei, men så vet ikke jeg enda om jeg får med noe folk av vennene mine i det hele tatt, der ligger problemet. Jeg skal nedover..uansett hva som skjer..men ja, hadde vært artig med en kanalbåt som man kunne bo i under oppholdet ^^
Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=VhO0ElTB5FM     <- FYYYY FAEN!!

Snakker om å rævpule en sang på den måten. Fatter ikke at de har fått rettigheter en gang til å lage en slik ræva coverlåt av en slik genial sang.

 

*sette på orginalen*

7866509[/snapback]

Leste du kommentarene?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
OMG!

Looooooves it!

the british style and sense of being stylish cool is unique!

LOVE Sugababes!

 

there is just so many things about this video....love it more everytime i watch it x

 

i fink they shud do anuva song they r so gd 2geva

 

I love it!

 

OMG IT SOO GOOF GOOD****

 

all the people who say this is shit have no sense of humour so what if theyve murded a classic? i still luv it!

))))))))):

Endret av Daniel
Lenke til kommentar

Carrie (1976)

 

Vel... huset som Carrie og moren hennes til slutt dør i, tar fyr og styrter sammen.

Så, helt på slutten, ser du at ei vil legge blomster på den svarte grusfyllinga som tomta har blitt, så etter et par minutter med rolig musikk og fint lys og sånt, bare for å lulle deg i ro, så spretter plutselig at en blodig arm spretter opp mellom steinene og griper tak i beinet til hu som står der, er vel mest musikken som gjorde at jeg skvatt, men allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...