Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lim inn i adressefeltet:

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++ }setInterval('A()',5); void(0);

Edit: og bla opp til toppen av sida..

7866399[/snapback]

Og dette fungere bare hvis du har en side åpen fra før, og det har vært en engen thread om akkurat dette i OT-baren.

Ah...smarteste tingen jeg har gjort på lenge. Rippet hele Opeth-samlingen min til FLAC i stede for crappy MP3-kvalitet :love:

Lenke til kommentar
Da har jeg bestemt meg. Jeg skal til Amsterdam i sommer! :D

Skal matche det med bursdagen min også så jeg kan feire den der nede og kanskje få en artig bursdag for en gangs skyld ^^

7866326[/snapback]

Er litt misunnelig... Har lenge hatt lyst til å leie en kanalbåt et par uker og ligge i amsterdam og feste vilt ;)

Lenke til kommentar
Er litt misunnelig... Har lenge hatt lyst til å leie en kanalbåt et par uker og ligge i amsterdam og feste vilt ;)

7866468[/snapback]

Vel..å leie en kanalbåt har jeg nok neppe råd til, da må jeg nok få med meg resten av vennegjengen og jeg tviler sterkt på at folket kommer til å bli med meg. Kan hende jeg får med meg Hvitvin som har vært der en gang før..

http://www.youtube.com/watch?v=VhO0ElTB5FM <- FYYYY FAEN!!

Snakker om å rævpule en sang på den måten. Fatter ikke at de har fått rettigheter en gang til å lage en slik ræva coverlåt av en slik genial sang.

*sette på orginalen*

Lenke til kommentar
Når du merker du blir svimmerl så er det bare et tegn på EN ting: FYR MERE! :p

7866499[/snapback]

Hehe, jeg satt å røyka fruktobakk i tyrkia, men det fikk ikke tak i andre saker.. (Hadde med den gamle stefaren min over alt.)

Haha, tilogmed metall detektorer på supermarkene der nede, vertfall på det vi var på.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...