Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke du som var så jævlig dyrevenn? HYKLER!

7396992[/snapback]

Les grunnen til at jeg tok livet av den.

Fant ingen info om dette på nettet, men jeg traff på en cichlide expert i dyrebutikken idag. Det var bedre for fisken å få en så og si smertefri død, enn å leve i ubehag.

Lenke til kommentar
Neineinei. Peppes kommer først! de server Cola!

7396982[/snapback]

Pizzaen deres blir vel strengt tatt ikke noe bedre av den grunn.. Dollys forever! :w00t:

Mushi, du kunne jo bare ha skylt den ned i do, så hadde du ikke tatt livet av den. Kanskje den hadde truffet noen stim-venner i kloakken... :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Mushi, du kunne jo bare ha skylt den ned i do, så hadde du ikke tatt livet av den. Kanskje den hadde truffet noen stim-venner i kloakken... :p

7397014[/snapback]

Du skal ikke spyle fisk ned i do. Det sprer masse bakterier som kan være farlig fordi fisken er importert, og fisken lider en smertefull død.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Du skal ikke spyle fisk ned i do. Det sprer masse bakterier som kan være farlig fordi fisken er importert, og fisken lider en smertefull død.

7397039[/snapback]

Men gøy, det er det!

7397050[/snapback]

Men jeg tror jeg ville gjort mest mulig ut av det. Det er ikke hver dag du dreper en fisk, og når du må gjøre det skal det gjøres på en god måte.

Kinaputter :cool:

Lenke til kommentar

Har aldri spylt fisk i do, kommer aldri til å gjøre det. Her kappes de hodet av og kastes i søpla pakka inn i en pose.

Det største jeg har tatt livet av av akvariefisk var en 17 cm stor rød piraya. Hodet beit i kniven så det smalt etter det var kappet av.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Har aldri spylt fisk i do, kommer aldri til å gjøre det. Her kappes de hodet av og kastes i søpla pakka inn i en pose.

Det største jeg har tatt livet av av akvariefisk var en 17 cm stor rød piraya. Hodet beit i kniven så det smalt etter det var kappet av.

7397073[/snapback]

Hvorfor kutte av hodet? For å forsikre deg om at den er død?

Lenke til kommentar

Tro meg, det var lite hyggelig. Tennene var helt enorme. De var vel like lange som radiusen på et kronestykke.

EDIT: enkleste måten å ta livet av en fisk er å ta hue. Veit ikke om andre måter å ta livet av så store fisk som ikke piner den.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...